Product Documents

Submatèries: patrimoni artístic

Any ed.: 2021

Pàgines: 134

Aquesta obra s’estructura entorn del Museu Tèxtil de la Comunitat Valenciana, que es planteja com un recurs focal i, per tant, element principal d’atracció de la demanda turística, és a dir, que potencie, amplie i pose en valor, mitjançant efectes multiplicadors, els diversos i múltiples recursos de l’àmbit turístic territorial a diferents escales.

Peñarrubia Zaragoza, M. P. [María Pilar] & Micó Albuixech, L. [Lydia] (2021). Museo textil de la Comunitat Valenciana. Universitat de València.

Peñarrubia Zaragoza, María Pilar y Micó Albuixech, Lydia. Museo textil de la Comunitat Valenciana. Universitat de València, 2021.

PEÑARRUBIA ZARAGOZA, María Pilar y MICÓ ALBUIXECH, Lydia. Museo textil de la Comunitat Valenciana. Valencia: Universitat de València, 2021. ISBN 978-84-9133-357-9.

Peñarrubia Zaragoza, María Pilar y Micó Albuixech, Lydia. Museo textil de la Comunitat Valenciana. Valencia: Universitat de València; 2021. 134 p.