El 'Museu del Tèxtil Valencià' de Ontinyent

Matèria: art

Submatèries: patrimoni artístic

Any ed.: 2015

El llibre «El 'Museu del Tèxtil Valencià' de Ontinyent» comprèn una breu anàlisi del sector tèxtil de la Vall d'Albaida. Recull una descripció de les necessitats de crear un marc idoni on mostrar els diferents processos d'elaboració des d'una perspectiva històrica que van situar a aquesta comarca com el principal centre productor tèxtil valencià. De la mateixa manera, exposa la problemàtica que va envoltar la posada en valor d'aquest sector i, finalment, el disseny del Museu del Tèxtil Valencià a Ontinyent, analitzat des d'una perspectiva museogràfica i museològica.

Berlanga Micó, M. [Marta] & Gil Salinas, R. [Rafael] (2015). El 'Museu del Tèxtil Valencià' de Ontinyent. Universitat de València.

Berlanga Micó, Marta y Gil Salinas, Rafael. El 'Museu del Tèxtil Valencià' de Ontinyent. Universitat de València, 2015.

BERLANGA MICÓ, Marta y GIL SALINAS, Rafael. El 'Museu del Tèxtil Valencià' de Ontinyent. Valencia: Universitat de València, 2015. ISBN 978-84-370-9731-2.

Berlanga Micó, Marta y Gil Salinas, Rafael. El 'Museu del Tèxtil Valencià' de Ontinyent. Valencia: Universitat de València; 2015. 126 p.