• 21,50 €

Agricultura periurbana y planificación territorial

De la protección al proyecto agrourbano

Carolina Yacamán Ochoa, Esther Sanz Sanz, Rafael Mata Olmo

Col·lecció: Desarrollo Territorial

• 24,00 €

El auge de la brutalidad organizada

Una sociología histórica de la violencia

Siniša Malešević

Col·lecció: Història

• 15,00 €

La veu del Regne. 600 anys de la Generalitat Valenciana

Volum I. Parlaments Institucionals

AA.VV.

Col·lecció: La veu del Regne

En el marc de l’Estatut d’Autonomia de 1982, es va recuperar el nom de Generalitat per a designar el conjunt d’institucions de l’autogovern valencià. Amb motiu de l’efemèride, les universitats públiques valencianes van organitzar un congrés internacional sobre la història de la institució. Aquest primer volum recull els parlaments de naturalesa protocol·lària que es van pronunciar en les sessions institucionals del congrés, juntament amb el programa i una crònica de les activitats que s’hi van dur a terme.
  • 18,50 €

Vergel de perfectísimas flores

El convento de Corpus Christi de Carcaixent

Emilio Callado Estela

Col·lecció: Nexus

La memòria escrita de les dominiques va quedar dispersa a causa dels desastres bèl·lics i les convulsions polítiques contemporànies, que van condemnar a l’oblit els grans cenobis de les monges. El present llibre s’ocupa d’una d’aquestes fundacions, que sota l’advocació de “Corpus Christi”, va aixecar a Carcaixent sor Inés de l’Esperit Sant, en el segle Sisternes de Oblites, la dominica valenciana més il·lustre de tots els temps.