Product Documents

ISBN: 978-84-9133-355-5

Matèria: geografia

Any ed.: 2021

El Parc Natural del Túria és un dels majors valors patrimonials amb què compta el nostre territori. En el present volum s’analitza aquest entorn per a establir quatre projectes pilot i un full de ruta per a convertir‐lo en un lloc de referència per a visitants, tant de la Comunitat Valenciana com d’altres territoris.

Nácher Escriche, J. M. [José María] & Martínez Fuentes, C. [Clara] (2021). Parque Natural del Turia. Diagnóstico y Avance. Universitat de València.

Nácher Escriche, José María y Martínez Fuentes, Clara. Parque Natural del Turia. Diagnóstico y Avance. Universitat de València, 2021.

NÁCHER ESCRICHE, José María y MARTÍNEZ FUENTES, Clara. Parque Natural del Turia. Diagnóstico y Avance. Valencia: Universitat de València, 2021. ISBN 978-84-9133-355-5.

Nácher Escriche, José María y Martínez Fuentes, Clara. Parque Natural del Turia. Diagnóstico y Avance. Valencia: Universitat de València; 2021. 78 p.