Product Documents

ISBN: 978-84-9133-354-8

Matèria: geografia

Any ed.: 2021

Amb l’objectiu d’impulsar el coneixement del patrimoni iber en la Comunitat Valenciana, a més d’una conservació sostenible que gènere sinergies entre diversos actors econòmics i socials, aquest volum pretén ser una guia adequada per a posar en valor els jaciments arqueològics mitjançant la seua protecció, conservació, restauració, manteniment, documentació, investigació, difusió, accessibilitat i desenvolupament sostenible, tot això tenint en compte els entorns naturals en els quals està enclavat conjuminant naturalesa i art. Només així es podrà establir un ús públic cultural i turístic sostenible.

Mata Parreño, M. C. [M. Consuelo] & Quixal Santos, D. [David] (2021). Los íberos en la Comunitat Valenciana. Universitat de València.

Mata Parreño, M. Consuelo y Quixal Santos, David. Los íberos en la Comunitat Valenciana. Universitat de València, 2021.

MATA PARREÑO, M. Consuelo y QUIXAL SANTOS, David. Los íberos en la Comunitat Valenciana. Valencia: Universitat de València, 2021. ISBN 978-84-9133-354-8.

Mata Parreño, M. Consuelo y Quixal Santos, David. Los íberos en la Comunitat Valenciana. Valencia: Universitat de València; 2021. 105 p.