Product Documents

ISBN: 978-84-9133-358-6

Matèria: geografia

Any ed.: 2021

L’objectiu del pla director que es planteja és conèixer l’estat de conservació de recintes catalogats com a patrimoni industrial històric, proposar-ne, si escau, la rehabilitació i apuntar directrius per a la valorització turística. Per fer-ho, en primer lloc, es revisen els conceptes de patrimoni i turisme industrials, per a continuar amb l’anàlisi de la demanda i el perfil del visitant amb interès potencial per aquest patrimoni. Com a exemples, s’analitzen els casos del Port de Sagunt i la Real Fàbrica de l’Alcora.

Yagüe Perales, R. M. [Rosa Mª] & March Chordà, I. [Isidre] (2021). La Real Fábrica de l'Alcora. El Port de Sagunt. Universitat de València.

Yagüe Perales, Rosa Mª y March Chordà, Isidre. La Real Fábrica de l'Alcora. El Port de Sagunt. Universitat de València, 2021.

YAGÜE PERALES, Rosa Mª y MARCH CHORDÀ, Isidre. La Real Fábrica de l'Alcora. El Port de Sagunt. Valencia: Universitat de València, 2021. ISBN 978-84-9133-358-6.

Yagüe Perales, Rosa Mª y March Chordà, Isidre. La Real Fábrica de l'Alcora. El Port de Sagunt. Valencia: Universitat de València; 2021. 207 p.