Product Documents

El arte rupestre del Arco Mediterráneo como valor cultural y turístico

Oreto García Puchol

ISBN: 978-84-9133-356-2

Matèria: art, geografia

Any ed.: 2021

L’art rupestre de l’arc del Mediterrani suposa, sens dubte, un gran potencial com a valor turístic, tant per la seua riquesa com per la varietat dels conjunts documentats. Aquest treball proposa una governança participativa de les diferents institucions i organismes implicats en la conservació, protecció, catalogació i divulgació de l’art rupestre de la Comunitat Valenciana, reconegut com a patrimoni de la humanitat.

García Puchol, O. [Oreto] (2021). El arte rupestre del Arco Mediterráneo como valor cultural y turístico. Universitat de València.

García Puchol, Oreto. El arte rupestre del Arco Mediterráneo como valor cultural y turístico. Universitat de València, 2021.

GARCÍA PUCHOL, Oreto. El arte rupestre del Arco Mediterráneo como valor cultural y turístico. Valencia: Universitat de València, 2021. ISBN 978-84-9133-356-2.

García Puchol, Oreto. El arte rupestre del Arco Mediterráneo como valor cultural y turístico. Valencia: Universitat de València; 2021. 113 p.