Product Documents

Palau Ducal dels Borja

J.Emili Aura Tortosa, Amparo Cervera Taulet, M. Haydée Calderón García y Berta Tubillejas Andrés

ISBN: 978-84-9133-360-9

Matèria: geografia, història

Any ed.: 2021

El present treball proposa la redacció d’un pla director per al Palau Ducal dels Borja de Gandia des d’una revisió històrica d’allò que s’hi ha fet, però amb una clara orientació pràctica de desenvolupament present i futur. A més, en l’anàlisi i l’elaboració de les propostes aporta un enfocament multidisciplinari que va més enllà dels aspectes arquitectònics i de restauració.

Aura Tortosa, J. [J.Emili] & Cervera Taulet, A. [Amparo] & Calderón García, M. H. [M. Haydée] & Tubillejas Andrés, B. [Berta] (2021). Palau Ducal dels Borja. Universitat de València.

Aura Tortosa, J.Emili y Cervera Taulet, Amparo y Calderón García, M. Haydée y Tubillejas Andrés, Berta. Palau Ducal dels Borja. Universitat de València, 2021.

AURA TORTOSA, J.Emili y CERVERA TAULET, Amparo y CALDERÓN GARCÍA, M. Haydée y TUBILLEJAS ANDRÉS, Berta. Palau Ducal dels Borja. Valencia: Universitat de València, 2021. ISBN 978-84-9133-360-9.

Aura Tortosa, J.Emili y Cervera Taulet, Amparo y Calderón García, M. Haydée y Tubillejas Andrés, Berta. Palau Ducal dels Borja. Valencia: Universitat de València; 2021. 193 p.