Product Documents

Any ed.: 2019

Enquadernació: cartoné

Format: 15,5 x 23 cm

La crisi del 2007-2008 va suposar, per a la indústria en general, un important impacte negatiu. El sector tèxtil llar, un dels més potents i amb una arrelada tradició a la Comunitat Valenciana, que ja experimentava des de feia diversos anys importants transformacions, va patir de manera especial les conseqüències d’aquesta. L’aportació d’aquest llibre és l’estudi i l’anàlisi de la situació actual, així com també la proposta de solucions estratègiques que ajuden a l’empresariat d’aquest sector en la seua presa de decisions. En una primera part aporta dades rellevants sobre les principals característiques econòmiques de les empreses que integren el sector tèxtil espanyol, i en la segona part aborda les característiques estructurals pròpies del sector tèxtil llar de la Comunitat Valenciana i dona informació referent al subsector confecció.

Tomás Estrada, J. . [José Álvaro] & Cerverón Lleó, V. [Vicente] (2019). Estudio del textil hogar valenciano: evolución, estrategias competitivas e innovación. Universitat de València.

Tomás Estrada, José Álvaro y Cerverón Lleó, Vicente. Estudio del textil hogar valenciano: evolución, estrategias competitivas e innovación. Universitat de València, 2019.

TOMÁS ESTRADA, José Álvaro y CERVERÓN LLEÓ, Vicente. Estudio del textil hogar valenciano: evolución, estrategias competitivas e innovación. Valencia: Universitat de València, 2019. ISBN 978-84-9133-258-9.

Tomás Estrada, José Álvaro y Cerverón Lleó, Vicente. Estudio del textil hogar valenciano: evolución, estrategias competitivas e innovación. Valencia: Universitat de València; 2019. 214 p.