Product Documents

Matèria: art, geografia

Any ed.: 2021

Pàgines: 159

El paper del territori valencià en la producció ceràmica és el més notable a escala estatal i un dels més destacats a escala europea. La ceràmica tradicional valenciana té un gran potencial com a producte turístic per la riquesa i varietat de les peces de forma exposades en diferents museus, com també per la valuosa arquitectura de la ceràmica que podem trobar al llarg del territori. Aquest projecte proposa una governança participativa de les diferents institucions implicades en la conservació, protecció, catalogació i divulgació d’aquest sector.

Membrado Tena, J. C. [Joan Carles] (2021). Cerámica tradicional valenciana. Universitat de València.

Membrado Tena, Joan Carles. Cerámica tradicional valenciana. Universitat de València, 2021.

MEMBRADO TENA, Joan Carles. Cerámica tradicional valenciana. Valencia: Universitat de València, 2021. ISBN 978-84-9133-352-4.

Membrado Tena, Joan Carles. Cerámica tradicional valenciana. Valencia: Universitat de València; 2021. 159 p.