Llibre

Elements 21 a 30 de un total de 95

per pàgina

Pàgina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  • El espejismo del producto

    Amb un valor divulgatiu i pedagògic, aquesta obra investiga i analitza el món de la persuasió en el sector automobilístic, els seus mecanismes i les seues tècniques més eficaces. Els punts tractats pretenen aportar major claredat al tema amb l'objectiu d'entendre els seus processos facilitant, d'una banda, la venda d'un producte i, d'una altra, la comprensió de les nostres decisions de compra. Saber més
    17,50 €

    Veure els detalls

  • Les marques ONGD

    Aquest volum descriu i analitza els principals relats construïts pels anuncis de televisió de nou ONGD al llarg de dues dècades, explicant així bona part dels errors comunicatius de tota una època. L'objectiu fonamental del llibre és d'analitzar la rellevància social i comunicativa de la publicitat neosolidària, i palesar la utilitat i la urgència de (re)pensar-la. Saber més
    17,00 €

    Veure els detalls

  • Premsa valencianista

    Amb «Premsa valencianista», Francesc Martínez Sanchis fa una aproximació històrica al periodisme valencianista de l'etapa de resistència i represa democràtica (entre 1958 i 1987). Al volum hi analitza les idees i reivindicacions de les persones que ho feren possible i hi assenyala quins foren els problemes i les principals aportacions. Saber més
    20,00 €

    Veure els detalls

  • La censura de la palabra

    Tothom censura, tot el que tracta d'impedir o castigar allò que uns altres desitgen comunicar i que considera amenaçador per a la seua ideologia. Aquest volum pretén sistematitzar les diferents possibilitats de la censura a partir dels instruments teòrics que aporten la pragmàtica i l'anàlisi del discurs, i es converteix en una xicoteta enciclopèdia de la censura a Espanya. Saber més
    17,50 €

    Veure els detalls

  • The Politeness/Impoliteness Divide

    L'objectiu d'aquest llibre és explorar la contribució de l'àrab marroquí i del codi cultural associat amb aquesta llengua al discurs teòric sobre la cortesia. Se centra en la manera en el qual es manegen els actes de parla significatius com l'expressió de gratitud, les invitacions i els compliments. La cortesia es revela com una estratègia per a preservar els valors de la comunitat i per a construir les identitats personals relacionades amb aquests valors. Saber més
    14,50 €

    Veure els detalls

  • Traducción y censura

    La censura està a l'ordre del dia en estats i períodes democràtics i, si ja és greu en una mateixa llengua i cultura, es torna més perillosa si opera via traducció. Organitzat en tres seccions, aquest volum tracta la traducció, el gènere i la censura; la censura literària abans, durant i després del franquisme i la traducció i la censura en entorns no literaris com les arts i la xarxa. Saber més
    8,00 €

    Veure els detalls

  • Traducción y difusión de la ciencia y la técnica en España (siglos XVI-XIX)

    Aquest volum s'estructura entorn d'un doble eix: d'una banda la ciència, saber forà nascut més enllà de les fronteres i «demandat» en la Península durant els segles XVI-XIX i, d'altra banda la traducció, vertader procés d'adaptació (en el sentit estàndard, no tècnic, de la paraula) d'aquest saber forà destinat als lectors espanyols. Saber més
  • Periodismo político

    Aquest volum revisa el discurs acadèmic sobre diverses qüestions del periodisme polític, tot proposant-ne una relectura a la llum de l'exercici professional del seu autor, Salvador Enguix, periodista de 'La Vanguardia' des de 1991. Amb aquest llibre, Enguix pretén fer entendre no solament què és el periodisme polític, sinó la relació que s'estableix entre el periodisme polític i la societat. Saber més
    16,50 €

    Veure els detalls

  • El camp periodístic valencià

    Aquest llibre estudia i analitza el camp periodístic i els professionals de la informació, els emissors, els públics i la qualitat periodística al País Valencià. L'anàlisi mostra com l'impacte de la societat de la informació, la crisi del mercat publicitari i les polítiques de comunicació i culturals esdevenen factors determinants en la configuració i la pervivència dels espais comunicatius. Saber més
    16,50 €

    Veure els detalls

  • El català a l'espai de comunicació

    Llengua, poder i comunicació conformen la tríada àuria que determina la supervivència i sostenibilitat de les cultures nacionals en un món global. Aquest volum pretén oferir una aproximació històrica a partir de la Transició espanyola, i pretén precisar la progressió del català en els mitjans tradicionals i en el nou entorn del ciberespai de finals del segle XX i començaments del XXI. Saber més
    20,00 €

    Veure els detalls

Elements 21 a 30 de un total de 95

per pàgina

Pàgina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5