El espejismo del producto

Persuasión y publicidad en el sector del automóvil

Javier Ruiz Medina

Col·lecció: English in the World Series, 11

ISBN: 978-84-370-9891-3

Matèria: economia, filologia

Submatèries: comunicaciò i traducció

Idioma: castellà

Any ed.: 2016

Enquadernació: rústica

Format: 14 x 22,5 cm

Pàgines: 292 pp.

17,50 €

E-book disponible en la teua plataforma digital habitual

Sinopsi

Detalles

En el món actual, en el què la mirada de l'emissor del missatge traspassa i captiva, el llenguatge s'albira com una força capaç d'influenciar i marcar tot allò que toca amb la pròpia percepció de l'emissor, que es converteix en persuasor. Aquest llibre investiga i analitza el món de la persuasió en el sector automobilístic, les seues tècniques més eficaces. Els punts tractats pretenen aportar major claredat al tema amb l'objectiu d'entendre els seus processos facilitant la venda d'un producte i la comprensió de les decisions de compra. Tot això, tractat des d'una perspectiva multidisciplinària des de la Teoria de la Rellevància de Dan Sperber i Deirdre Wilson (1986/1995) (1986/1995) i les seues connexions amb la neurolingüística moderna. L'estructuració dels temes, així com l'estudi de la pragmàtica i el màrqueting, atorguen a aquesta obra un valor divulgatiu i pedagògic.

Citació

Ruiz Medina, J. [Javier] (2016). El espejismo del producto. Persuasión y publicidad en el sector del automóvil. Universitat de València.

Ruiz Medina, Javier. El espejismo del producto. Persuasión y publicidad en el sector del automóvil. Universitat de València, 2016.

RUIZ MEDINA, Javier. El espejismo del producto. Persuasión y publicidad en el sector del automóvil. Valencia: Universitat de València, 2016. ISBN 978-84-370-9891-3.

Ruiz Medina, Javier. El espejismo del producto. Persuasión y publicidad en el sector del automóvil. Valencia: Universitat de València; 2016. 292 p.

Copiar al portapapeles