+34 96 386 41 15

PUV - Publicacions Universitat València

Índex del llibre:

Les marques ONGD

Del relat de la culpa al relat del consum i la redempció

Pilar Alfonso Escuder

Pròleg de Carlos Gómez Gil

Col·lecció: Aldea Global, 35

ISBN: 978-84-370-9831-9

Matèria: filologia, sociologia i política

Submatèries: comunicaciò i traducció

Idioma: català

Coeditor: Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat Jaume I, Universitat Pompeu Fabra

Any ed.: 2016

Enquadernació: rústica

Format: 16 x 24 cm.

Pàgines: 182 pp.

Aquest volum descriu i analitza els principals relats construïts pels anuncis de televisió de nou ONGD al llarg de dues dècades, explicant així bona part dels errors comunicatius de tota una època. L'objectiu fonamental del llibre és d'analitzar la rellevància social i comunicativa de la publicitat neosolidària, i palesar la utilitat i la urgència de (re)pensar-la.

Disponibilitat: En existències

17,00 €

Altres formats:

eBook

Sinopsi

Detalles

La comunicació publicitària de les grans organitzacions no governamentals per al desenvolupament, és una manifestació més de l'expansió social de la marca en les societats postmodernes? Tot partint d'aquesta pregunta, aquest volum descriu i analitza els principals relats construïts pels anuncis de televisió de nou ONGD (Cruz Roja, Unicef, lntermón Oxfam, Médicos Sin Fronteras, Manos Unidas, Ayuda en Acción, lntervida, Anesvad i Africa Di recto) al llarg de dues dècades. A més, s'hi caracteritza el neorelat solidari com la narrativa que permet explicar bona part dels errors comunicatius de tota una època. L'objectiu fonamental del llibre és el d'analitzar la rellevància social i comunicativa de la publicitat neosolidària, i palesar la utilitat i la urgència de (re)pensar-la. Es tracta d'una proposta que obri noves vies d'investigació acadèmica i de reflexió ciutadana.