• 24,00 €

Ciudadanos, electores, representantes

Discursos de inclusión y exclusión políticas en Perú y Ecuador (1860-1870)

Marta Fernández Peña

Col·lecció: Història

• Preu regular: 5,00 €

Preu especial 0,00 €

Com es preparen per ensenyar?

Capítol de mostra del llibre El que fan els millors professors universitaris

Ken Bain

Què fa gran a un gran professor? Quins són els professors que els estudiants recorden temps després de la graduació? Aquest llibre, el resultat de l'estudi durant quinze anys de gairebé cent professors d'una àmplia diversitat de camps i d'universitats, ofereix respostes valuoses per a tots els educadors. En breu, la resposta és: no és el que els professors fan, és el que entenen. Els plans de classes i els apunts per fer-les importen menys que la manera especial que tenen els professors de comprendre l'assignatura i valorar l'aprenentatge humà. Siguen historiadors o físics, a El Paso o a St. Paul, els millors professors es coneixen les seues assignatures del dret i de l'inrevés, però també saben com atreure els estudiants i plantejar-los reptes i provocar respostes apassionades. Sobretot, creuen ferventment en dues coses: que l'ensenyament importa i que els estudiants poden aprendre. Amb històries alhora divertides i colpidores, Ken Bain descriu exemples d'ingenuïtat i compassió, d'estudiants que descobreixen noves idees i la profunditat del seu propi potencial. Què fan els millors professors d'universitat és un tresor de perspicàcia i d'inspiració tant per als professors novells com per a educadors experts.
  • Preu regular: 5,00 €

Preu especial 0,00 €

¿Cómo preparan las clases?

Capítulo de muestra del libro Lo que hacen los mejores profesores universitarios

Ken Bain

• 15,00 €

Escribir con dos voces

Bilingüismo, contacto idiomático y autotraducción en literaturas ibéricas

Dolors Poch Olivé, Jordi Julià Garriga, eds.

Col·lecció: Nexus