Filologia
Submaterias:
-
19,50 €
-
19,50 €
-
18,00 €
-
El Periodisme digital amb valor
L’estudi analitza com s’està transformant la relació de la premsa amb l’audiència, com s’haurien d’organitzar les redaccions, quins són els riscos que planteja la distribució dels continguts a les xarxes o com estan canviant les fonts d’ingressos dels mitjans, entre altres assumptes. En definitiva, quines han de ser les bases per a la regeneració periodística que necessita el sector i quina és la proposta de valor dels mitjans per al futur. Saber més18,00 € -
Investigar en la era neoliberal
Mitjançant aquest llibre col·lectiu es pretén promoure un espai de debat legítim i flexible per a una ciència de la comunicació multidimensional, creativa i lliure. “Investigar en la era neoliberal” aspira a ser una crida a la reflexió des de l'elenc d'autors que el conformen i les agudes perspectives dels seus textos. Saber més20,00 € -
Figuras del cómic
Aproximació a una perspectiva formal i estructural centrada en la historieta, en els recursos amb què compta, els sistemes retòrics desenvolupats pel còmic i la manera de mimesis. A través d'aquest breu compendio d'aspectes formals, es proposa una aproximació a la tècnica que intervinga entre la vinyeta i els dos desplegaments que donen motiu a la configuració seqüencial: pàgina i àlbum. Saber més25,00 € -
Les marques ONGD
Aquest volum descriu i analitza els principals relats construïts pels anuncis de televisió de nou ONGD al llarg de dues dècades, explicant així bona part dels errors comunicatius de tota una època. L'objectiu fonamental del llibre és d'analitzar la rellevància social i comunicativa de la publicitat neosolidària, i palesar la utilitat i la urgència de (re)pensar-la. Saber més17,00 € -
Premsa valencianista
Amb «Premsa valencianista», Francesc Martínez Sanchis fa una aproximació històrica al periodisme valencianista de l'etapa de resistència i represa democràtica (entre 1958 i 1987). Al volum hi analitza les idees i reivindicacions de les persones que ho feren possible i hi assenyala quins foren els problemes i les principals aportacions. Saber més20,00 € -
Periodismo político
Aquest volum revisa el discurs acadèmic sobre diverses qüestions del periodisme polític, tot proposant-ne una relectura a la llum de l'exercici professional del seu autor, Salvador Enguix, periodista de 'La Vanguardia' des de 1991. Amb aquest llibre, Enguix pretén fer entendre no solament què és el periodisme polític, sinó la relació que s'estableix entre el periodisme polític i la societat. Saber més16,50 € -
El camp periodístic valencià
Aquest llibre estudia i analitza el camp periodístic i els professionals de la informació, els emissors, els públics i la qualitat periodística al País Valencià. L'anàlisi mostra com l'impacte de la societat de la informació, la crisi del mercat publicitari i les polítiques de comunicació i culturals esdevenen factors determinants en la configuració i la pervivència dels espais comunicatius. Saber més16,50 €