Sinopsi
Detalles
Índex
Indice
Pròleg
Introducció
1. Les debilitats de la premsa en l’entorn digital
1.1. El model de negoci
1.2. Continguts immediats d’escàs valor
1.3. La tergiversació dels fets
1.4. L’escassa interacció amb el públic
1.5. La dependència en la distribució
1.6. Els preus i les mètriques de la publicitat digital
2. Sortides a la crisi d’identitat dels diaris digitals
2.1. La generació de valor
2.2. La independència econòmica
2.3. Un periodisme més pausat
2.4. Una nova objectivitat
2.5. Escoltar i conversar amb l’audiència
2.6. El control d’una distribució personalitzada
2.7. Coordinació organitzativa i nous perfils professionals
2.8. L’optimització de la publicitat
3. Sistemes de subscripció
4. Conclusions. La viabilitat del periodisme amb valor
5. Annexos. Entrevistes
5.1. Entrevista a la directora d’Innovació i Nous Negocis de l’Ara, Georgina Ferri, i al responsable d’Ara Data, Auri Garcia (12-12-2017)
5.2. Entrevista al conseller delegat de l’Ara, Salvador Garcia (22-1-2018)
5.3. Entrevista al cofundador de Crític, Joan Vila (12-12-2017)
5.4. Entrevista al director de Vilaweb, Vicent Partal (29-12-2017)
5.5. Entrevista al director de Reusdigital.cat, Marià Arbonès (7-1-2018)
5.6. Entrevista al director digital del Grup Zeta, Albert Sáez (17-1-2018)
5.7. Entrevista al director de La Vanguardia digital, Jordi Juan (28-9-2018)
Bibliografia