Economia
-
El espejismo del producto
Amb un valor divulgatiu i pedagògic, aquesta obra investiga i analitza el món de la persuasió en el sector automobilístic, els seus mecanismes i les seues tècniques més eficaces. Els punts tractats pretenen aportar major claredat al tema amb l'objectiu d'entendre els seus processos facilitant, d'una banda, la venda d'un producte i, d'una altra, la comprensió de les nostres decisions de compra. Saber més17,50 € -
Los parados
La desocupació massiva és un tret distintiu de la societat espanyola encara que poc se sap dels aturats. Aquest llibre contribueix a pal·liar aqueix dèficit i presenta 88 entrevistes en profunditat que ens introdueix en el món de l'aturat, la seua vida diària, angoixes, esperances i frustracions; els seus problemes econòmics, de salut, de relacions i les seues estratègies per a no enfonsar-se i tirar endavant. Saber més18,50 € -
Treinta años de políticas culturales en España
Aquest volum analitza el nucli de la política cultural, però atenent a les seues diferents dimensions, la diversitat d'agents que participen en ella i els diferents sectors d'intervenció. De la mateixa manera, aborda la influència del marc polític i institucional, els factors identitaris i el context internacional com a factors que condicionen la política cultural i expliquen la seua evolució. Saber més22,00 € -
Competitividad, crecimiento y financiación de la empresa familiar
Després del període de crisi, la situació del mercat bancari ha provocat que menudes i mitjanes empreses hagen necessitat trobar vies de finançament alternatives al marge de la bancaria. Aquest estudi analitza algunes d'aquestes fonts de finançament alternatives com les operacions de capital-risc, el finançament mezzanine o el mercat alternatiu de renda fixa. Saber més10,40 € -
16,00 €
-
Rentabilidad del capital y crecimiento en el mercado de la empresa familiar vs no familiar
A través de casos reals, l'autor descriu com diferents líders han abordat els processos de transformació de les seues organitzacions en temps difícils, amb el propòsit de fer aflorar els denominadors comuns de l'èxit o del fracàs en aquests complexos processos. Lliçons per a pensar sobre quines metodologies, actituds i comportaments han de fomentar els líders i els seus equips. Saber més10,00 € -
4 casos y un funeral
A través de casos reals, l'autor descriu com diferents líders han abordat els processos de transformació de les seues organitzacions en temps difícils, amb el propòsit de fer aflorar els denominadors comuns de l'èxit o del fracàs en aquests complexos processos. Lliçons per a pensar sobre quines metodologies, actituds i comportaments han de fomentar els líders i els seus equips. Saber més10,40 € -
Fronteres de la investigació en màrqueting
Lliçó magistral llegida en el solemne acte d'obertura del curs 2015-2016.Enrique Bigné, catedràtic de Comercialització i Investigació de Mercats de la Universitat de València, ha estat l'encarregat de la lliçó magistral, amb el títol «Fronteres de la investigació en màrqueting. Cap a la unió disciplinària», que ara es recull en aquest volum. Saber més5,00 € -
Finançament territorial i infraestructures de transport al País Valencià
Sofreix el País Valencià una insuficiència de recursos procedents del sistema de finançament autonòmic? La dotació i inversió d'infraestructures de transport també resulta relativament menor a la mitjana de l'Estat i insuficient per a la nostra economia? Existeix una relació ferma entre ambdós fenòmens? Aquesta investigació tracta de donar resposta a aquests interrogants. Saber més -
Las balanzas fiscales de las comunidades autónomas con la Administración Pública Central, 1991-2011
Aquest volum pretén subministrar als investigadors, a la premsa especialitzada i a la societat en general una sèrie llarga i actualitzada de saldos fiscals regionals sobre la qual puguen basar-se anàlisis i debats informats sobre l'equitat, les causes i les conseqüències de la redistribució interregional ocasionada en el nostre país per l'activitat financera del Govern central. Saber més20,00 €