4 casos y un funeral

La implantación de la estrategia en la práctica

David Gandia

Col·lecció: Cuadernos de Trabajo de CEF-UV, 4

ISBN: 978-84-370-9821-0

Matèria: economia

Any ed.: 2015

A través de casos reals, l'autor descriu en aquest quadern com diferents líders han abordat els processos de transformació de les seues organitzacions en temps difícils, amb el propòsit de fer aflorar els denominadors comuns de l'èxit o del fracàs en aquests processos complexos. Analitzar amb rigor les oportunitats sobre com competir, abordar els canvis quan procedeixen, involucrant correctament l'organització, ha afectat l'esdevenir dels seus negocis, ha reduït la incertesa interna i ha assegurat la sostenibilitat que tant preocupa als consells de família i d'administració. Les lliçons d'aquests casos són per a pensar, i són replicables les metodologies utilitzades, així com les actituds i comportaments a fomentar per part dels líders i els seus equips, denominadors comuns claus per a l'èxit o el fracàs de tot procés de millora.

Gandia, D. [David] (2015). 4 casos y un funeral. La implantación de la estrategia en la práctica. Universitat de València.

Gandia, David. 4 casos y un funeral. La implantación de la estrategia en la práctica. Universitat de València, 2015.

GANDIA, David. 4 casos y un funeral. La implantación de la estrategia en la práctica. Valencia: Universitat de València, 2015. ISBN 978-84-370-9821-0.

Gandia, David. 4 casos y un funeral. La implantación de la estrategia en la práctica. Valencia: Universitat de València; 2015. 36 p.