Competitividad, crecimiento y financiación de la empresa familiar

César Camisón Zornoza, Mª Eugenia Fabra Florit

Col·lecció: Cuadernos de Trabajo de CEF-UV

ISBN: 978-84-370-9887-6

Matèria: economia

Any ed.: 2016

Format: 21 x 29,5 cm

La situació del mercat bancari després del període de crisi, caracteritzat tant per la dificultat d'obtenció de finançament pel que fa al cost de la mateixa, ha provocat que menudes i mitjanes empreses hagen necessitat trobar vies de finançament alternatives al marge de la bancaria. Com a resultat d'aquesta realitat, hui l'actualitat està marcada per un nombre creixent d'iniciatives de finançament, oferides per les entitats no bancaries interessades en aprofitar les oportunitats que ofereix finançar a empreses amb una alta rendibilitat a curt termini, especialment a les pymes. Aquest estudi analitza algunes d'aquestes fonts de finançament alternatives com les operacions de capital-risc, el finançament mezzanine o el mercat alternatiu de renda fixa per tal de proporcionar les claus per a la seua consideració com a un instrument financer.

Camisón Zornoza, C. [César] & Fabra Florit, M. E. [Mª Eugenia] (2016). Competitividad, crecimiento y financiación de la empresa familiar. Universitat de València.

Camisón Zornoza, César y Fabra Florit, Mª Eugenia. Competitividad, crecimiento y financiación de la empresa familiar. Universitat de València, 2016.

CAMISÓN ZORNOZA, César y FABRA FLORIT, Mª Eugenia. Competitividad, crecimiento y financiación de la empresa familiar. Valencia: Universitat de València, 2016. ISBN 978-84-370-9887-6.

Camisón Zornoza, César y Fabra Florit, Mª Eugenia. Competitividad, crecimiento y financiación de la empresa familiar. Valencia: Universitat de València; 2016. 50 p.