Llibre

Elements 41 a 50 de un total de 91

per pàgina

Pàgina:
  1. 3
  2. 4
  3. 5
  4. 6
  5. 7
  • El mite de la natura en publicitat

    Aquest volum analitza els principals discursos sobre la natura representats per la publicitat i els valors que s'hi transmeten. El text intercala teoria i pràctica, ja que s'hi comenten un conjunt d'imatges publicitàries amb la pretensió d'i·.lustrar els relats i les concepcions culturals que traspuen les representacions comercials de la natura. Saber més
    15,95 €

    Veure els detalls

  • Hitchcock: imágenes entre líneas

    Aquest volum estudia com es construeix la imatge en moviment dins de l'univers fílmic de Hitchcock, des de la interacció paraula-imatge en el guió fins a la composició dels enquadraments i l'elaboració dels moviments de càmera, passant per la realització dels storyboards. Sense oblidar altres aspectes relatius a la narració fílmica, es revaloritzen aquí els aspectes purament plàstics. Saber més
    18,00 €

    Veure els detalls

  • La televisión de calidad

    Aquest llibre naix amb la finalitat de proporcionar una cartografia per entendre la transformació de la televisió, dels seus contextos i sobretot dels discursos generats entorn de l'avaluació de la seua qualitat. Així, servirà perquè tots els interessats en el món de la televisió disposen d'una obra imprescindible per a l'anàlisi de la televisió i d'ajuda per al seu treball. Saber més
    20,00 €

    Veure els detalls

  • Periodisme local i comarcal

    La comunicació de proximitat es caracteritza per l'especialització en la informació d'un àmbit geogràfic pròxim. Els mitjans de comunicació de proximitat continuen tenint una forta presència malgrat la globalització del sector. Cada capítol d'aquest manual està organitzat de forma que inclou continguts teòrics, activitats pràctiques, preguntes de revisió i una bibliografia bàsica. Saber més
    11,00 €

    Veure els detalls

  • Les ciències de la comunicació

    Les ciències de la comunicació són una interdisciplina: articulen conceptes, coneixements i mètodes diversos i els combinen per construir enfocaments propis. Aquest treball, escrit amb un estil entenedor i una voluntat marcadament expositiva, és un manual de referència, una síntesi de coneixements i una eina per al treball de recerca. Saber més
    25,00 €

    Veure els detalls

  • Analogías y diferencias en la creación del chino y español estándar

    Aquesta obra mostra el procés de creació dels estàndards xinès i espanyol, a més de les condicions del seu ús a Xina i Espanya. Concebut des d'una perspectiva bidireccional, l'objectiu principal del treball és la creació d'un punt de trobada entre ambdues cultures, que permeta contribuir a un millor coneixement i enteniment entre el poble xinès i l'espanyol. Saber més
    15,60 €

    Veure els detalls

  • Fraseología y traducción: una semiótica difusa

    Aquesta investigació sorgeix arran d'un interès per la traducció de les unitats fraseològiques en el cinema. L'objectiu era investigar entorn el mecanisme de traducció d'una sèrie d'unitats que presenten una notable resistència a la traducció. Per això, han reunit tres camps d'estudi ben diferenciats: la lingüística, els estudis fílmics i la teoria de la traducció. Saber més
    10,40 €

    Veure els detalls

  • DirCom, estratega de la complejidad

    En el món actual és cada vegada més important, per a tot tipus d'organitzacions, tenir polítiques i estratègies de comunicació amb la societat clares i eficaces. El llibre recull 14 autors de primera línia, DirComs i professors universitaris, que esmicolen els aspectes més actuals que deuen conèixer i manejar aquells que vulguen dedicar-se a la gestió de la comunicació. Saber més
    20,00 €

    Veure els detalls

  • Sobre la traducció

    Aquest llibre recull tres textos tardans de Paul Ricoeur, en els quals reflexiona especialment sobre la paradoxa de la traducció. Ricoeur ens convida a reflexionar-hi i ens fa entendre millor el sentit i l'abast d'una operació plena d'obstacles i paranys, però que és cabdal, constitutiva, del nostre món cultural. Saber més
    10,00 €

    Veure els detalls

  • La segunda brecha digital

    La segona bretxa digital reflecteix les diferències entre dones i homes respecte als usos i les habilitats d'Internet, que es constitueix en barrera per a la plena incorporació de les dones a la societat de la informació. Posa de manifest la necessitat d'impulsar millores decidides per a la inclusió de les dones en els estudis, en la investigació i en les ocupacions TIC. Saber més
    24,85 €

    Veure els detalls

Elements 41 a 50 de un total de 91

per pàgina

Pàgina:
  1. 3
  2. 4
  3. 5
  4. 6
  5. 7