Product Documents

El mite de la natura en publicitat

Pau Salvador i Peris

Col·lecció: Aldea Global, 25

ISBN: 978-84-370-8022-2

Matèria: economia, filologia

Submatèries: comunicaciò i traducció

Idioma: català

Coeditor: Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat Jaume I, Universitat Pompeu Fabra

Any ed.: 2011

Enquadernació: rústica

Format: 16 x 24 cm

Pàgines: 140 pp.

15,95 €

Disponible en formato electrónico:

Sinopsi

Detalles

La natura tant suscita pors i recels com desperta passions i devocions. La mirada humana sobre la natura ha variat al llarg del temps a mesura que la revolució tecnocientífica s'ha consolidat. L'objectiu d'aquest volum és analitzar els principals discursos sobre la natura representats per la publicitat i els valors que s'hi transmeten. El text intercala teoria i pràctica, ja que s'hi comenten un conjunt d'imatges publicitàries amb la pretensió d'il·lustrar els relats i les concepcions culturals que traspuen les representacions comercials de la natura. Aquest estudi examina la relació entre el llenguatge publicitari i la natura, per establir, tot seguit, una sèrie de natures prototípiques, connectades a unes determinades imatges de marca, aplicant les eines heurístiques proporcionades per la semiòtica narrativa i l'anàlisi del discurs.

Citació

Salvador i Peris, P. [Pau] (2011). El mite de la natura en publicitat. Universitat de València.

Salvador i Peris, Pau. El mite de la natura en publicitat. Universitat de València, 2011.

SALVADOR I PERIS, Pau. El mite de la natura en publicitat. Valencia: Universitat de València, 2011. ISBN 978-84-370-8022-2.

Salvador i Peris, Pau. El mite de la natura en publicitat. Valencia: Universitat de València; 2011. 140 p.

Copiar al portapapeles