Llibre
-
20,00 €
-
28,50 €
-
24,50 €
-
14,00 €
-
16,00 €
-
Comunicar i marcar la diferència
El mercat condemna les dones periodistes, una de les professions més feminitzades, a pitjors condicions de treball i més dificultats de progressió professional que els seus companys d’ofici. A partir d’aquesta constatació, els testimonis en primera persona de 30 periodistes titulades per la Universitat de València palesen les dificultats que pateixen per a accedir a les empreses de comunicació, particularment als àmbits de més prestigi i poder. Saber més14,50 € -
Mestres valencianes republicanes
Les mestres republicanes han estat invisibilitzades històricament per raons professionals, polítiques i de gènere. Aquest llibre recupera els noms, les experiències vitals i les pràctiques pedagògiques de quatre mestres i una normalista, compromeses amb la política educativa de la República, que treballaren a les comarques valencianes. Saber més12,00 € -
La riqueza invisible del cuidado
Fita històrica en la visió acadèmica i científica del treball de la cura. Es presenta com una formidable font de recursos invisibles no incorporats a l'anàlisi econòmica i suposa un cost per a les llars i per a les persones sobre els qui recau. Es planteja el reconeixement social de la cura, un treball no remunerat que és el resultat de forces coercitives històriques que l’han assignat a les dones. Saber més22,50 € -
Recursos pedagógicos para la intervención socioeducativa en contextos interculturales bilingües latinoamericanos
Conjunt de recursos per als docents que col·laboren en una escola bilingüe llatinoamericana. Consta de divuit aportacions enquadrades en dos blocs: el primer inclou aportacions teòriques que contextualitzen el plantejament del llibre, caracteritzen els entorns interculturals bilingües i mostren experiències d’intervencions educatives en l’entorn bilingüe; el segon aporta recursos pedagògics destinats als docents que treballen en aquest tipus d’entorns. Saber més20,00 € -
En torno a la innovación en Educación Superior: estudios, perspectivas e innovaciones
La investigació en educació fa decennis que aporta resultats notables, dirigits bàsicament a millorar les maneres en què es facilita l’aprenentatge. Aprendre, com caminar, és una destresa adquirida, però quan ens exigim aconseguir-hi un domini profund, la investigació ens mostra que les estratègies més efectives per a aconseguir-lo són, sovint, contràries al sentit comú. Saber més18,00 €