Product Documents

Irene Liberia Vayá

Col·lecció: Cinc Segles, 42

ISBN: 978-84-9134-578-7

Matèria: psicologia i ciències de l'educació

Any ed.: 2020

Enquadernació: cartoné

Pàgines: 450

E-book disponible en la teua plataforma digital habitual

Amb motiu del XX Aniversari del Centre Cultural La Nau i del 520 de la Universitat de València, aquest llibre recull la història de la seua activitat cultural entre 1985 i 2019. Té com a punt de partida l’aprovació dels seus Estatuts, que van suposar l’inici de la seua etapa democràtica i autònoma, i que ja la definien com una institució difusora de cultura en el si de la societat. Per a complir amb aquesta missió, la Universitat de València ha desenvolupat innombrables iniciatives i programes en el terreny de les arts escèniques, la literatura, el cinema, la música, les exposicions, la cultura científica, el debat públic o el patrimoni cultural. Aquesta obra recull, per primera vegada en un únic volum, el camí recorregut en compliment de la que constitueix una de les seues principals funcions: el desenvolupament d’una cultura crítica transformadora de la realitat social i afavoridora de la convivència democràtica, plural i en igualtat.