La Universitat de València y su patrimonio cultural (CD)

AA. DD.

Col·lecció: Catàlegs d'Exposicions

ISBN: 978-84-370-7526-6

Matèria: art

Submatèries: patrimoni artístic

Any ed.: 2009

Enquadernació: CD-ROM

Breu síntesi de la història i les diverses col·leccions patrimonials de la Universitat de València; una àmplia selecció dels béns més benvolguts de la institució acadèmica que s'han anat reunint al llarg dels seus més de cinc segles de vida, i que ajudarà a conèixer i a apreciar més la Universitat de València. Aquesta és una recopilació i una presentació d'almenys una part significativa del patrimoni universitari i ofereix una mostra que pot donar una idea del seu valor cultural. La naturalesa plural d'aquestes col·leccions, ens parla de la seua diferent funció i origen en cada etapa. Composta per dos volums, el primer d'ells dedicat a estudis i el segon a catàleg d'obra, sobre el patrimoni cultural de la Universitat de València.

AA. DD. (2009). La Universitat de València y su patrimonio cultural (CD). Universitat de València.

AA. DD. La Universitat de València y su patrimonio cultural (CD). Universitat de València, 2009.

AA. DD. La Universitat de València y su patrimonio cultural (CD). Valencia: Universitat de València, 2009. ISBN 978-84-370-7526-6.

AA. DD. La Universitat de València y su patrimonio cultural (CD). Valencia: Universitat de València; 2009. p.