Product Documents

Joan Maria Senent Sánchez, coord.

ISBN: 978-84-9133-245-9

Matèria: psicologia i ciències de l'educació

Any ed.: 2019

Aquest llibre presenta un conjunt de recursos i materials per als docents que col·laboren en una escola bilingüe llatinoamericana. Resulta complex treballar en un context educatiu intercultural i bilingüe, o, més ben dit, diglòssic, i és necessari, per aquesta raó, disposar d’estratègies i recursos per als docents la activitat dels quals es desenvolupa en aquests entorns. El nostre propi àmbit bilingüe valencià reflecteix més una situació diglòssica que estrictament bilingüe. El present volum està compost per divuit aportacions enquadrades en dos grans blocs: en el primer s’inclouen aportacions teòriques que contextualitzen el plantejament del llibre, caracteritzen els entorns interculturals bilingües i mostren experiències on s’han dut a terme intervencions educatives en un espai bilingüe; en el segon, de caràcter més instrumental, s’aporten estratègies i recursos pedagògics destinats als docents que treballen en aquest tipus d’entorns i centrats especialment en la diglòssia, la cultura, la tradició oral, la salut, el joc, la resolució de conflictes i les noves tecnologies.

Senent Sánchez, J. M. [Joan M. ] (coord.) (2019). Recursos pedagógicos para la intervención socioeducativa en contextos interculturales bilingües latinoamericanos. Universitat de València.

Senent Sánchez, Joan M. (coord.). Recursos pedagógicos para la intervención socioeducativa en contextos interculturales bilingües latinoamericanos. Universitat de València, 2019.

SENENT SÁNCHEZ, Joan M. (coord.). Recursos pedagógicos para la intervención socioeducativa en contextos interculturales bilingües latinoamericanos. Valencia: Universitat de València, 2019. ISBN 978-84-9133-245-9.

Senent Sánchez, Joan M. (coord.). Recursos pedagógicos para la intervención socioeducativa en contextos interculturales bilingües latinoamericanos. Valencia: Universitat de València; 2019. 310 p.