Product Documents

Traducció: Maria Sirera Conca

Col·lecció: Biografías, 31

ISBN: 978-84-9134-759-0

Matèria: psicologia i ciències de l'educació

Submatèries: pedagogia i didàctica

Idioma: italià

Any ed.: 2021

Pàgines: 304

E-book disponible en la teua plataforma digital habitual

Maria Montessori va ser una dona extraordinària, capaç de despertar l’entusiasme més fervent i les crítiques més hostils. Fins i tot avui el seu pensament i els seus descobriments provoquen reaccions oposades. A partir d’una exhaustiva investigació, a Itàlia i a l’estranger, i de documents originals i privats de Maria Montessori i la seua família, així com de converses amb els qui la van conèixer íntimament, Grazia Honegger Fresco examina les fites de la seua vida: els seus anys de formació, després dels quals esdevingué una de les primeres doctores d’Itàlia; la trista experiència de la maternitat oculta; les lluites feministes, que li van inspirar una nova sensibilitat respecte a la justícia social; la dedicació als infants amb menys recursos, i la seua revolucionària idea pedagògica, basada en la promoció de les habilitats i la llibertat des de la infantesa fins a l’adolescència.

Citació

Honegger Fresco, G. [Grazia] (2021). Maria Montessori, una historia actual. Universitat de València.

Honegger Fresco, Grazia. Maria Montessori, una historia actual. Universitat de València, 2021.

HONEGGER FRESCO, Grazia. Maria Montessori, una historia actual. Valencia: Universitat de València, 2021. ISBN 978-84-9134-759-0.

Honegger Fresco, Grazia. Maria Montessori, una historia actual. Valencia: Universitat de València; 2021. 304 p.

Copiar al portapapeles