Llibre
-
DirCom, estratega de la complejidad
En el món actual és cada vegada més important, per a tot tipus d'organitzacions, tenir polítiques i estratègies de comunicació amb la societat clares i eficaces. El llibre recull 14 autors de primera línia, DirComs i professors universitaris, que esmicolen els aspectes més actuals que deuen conèixer i manejar aquells que vulguen dedicar-se a la gestió de la comunicació. Saber més20,00 € -
Les ciències de la comunicació
Les ciències de la comunicació són una interdisciplina: articulen conceptes, coneixements i mètodes diversos i els combinen per construir enfocaments propis. Aquest treball, escrit amb un estil entenedor i una voluntat marcadament expositiva, és un manual de referència, una síntesi de coneixements i una eina per al treball de recerca. Saber més25,00 € -
La televisión de calidad
Aquest llibre naix amb la finalitat de proporcionar una cartografia per entendre la transformació de la televisió, dels seus contextos i sobretot dels discursos generats entorn de l'avaluació de la seua qualitat. Així, servirà perquè tots els interessats en el món de la televisió disposen d'una obra imprescindible per a l'anàlisi de la televisió i d'ajuda per al seu treball. Saber més20,00 € -
El mite de la natura en publicitat
Aquest volum analitza els principals discursos sobre la natura representats per la publicitat i els valors que s'hi transmeten. El text intercala teoria i pràctica, ja que s'hi comenten un conjunt d'imatges publicitàries amb la pretensió d'i·.lustrar els relats i les concepcions culturals que traspuen les representacions comercials de la natura. Saber més15,95 € -
La calidad periodística
Els treballs que componen aquest volum estudien la «qualitat periodística» i aborden la funció de la informació periodística a través dels diversos mitjans i tecnologies. També es fixen en el paper que aquella juga en la democràcia de les societats avançades, atès que el minvament de la seua qualitat infringeix i empobreix la deliberació i la presa de decisions de la ciutadania. Saber més18,50 € -
El cine de pensamiento
La imatge en moviment implica l'aparició d'una nova forma de retòrica audiovisual. Aquest volum presenta una sèrie d'aproximacions a diverses facetes del fenomen cinematogràfic que cobreixen les diferents aspectes del pensar cinematogràfic, que van des de la possibilitat d'un pensament essencialment fílmic al desenvolupament d'un pensar amb el cinema. Saber més20,00 € -
El català a l'espai de comunicació
Llengua, poder i comunicació conformen la tríada àuria que determina la supervivència i sostenibilitat de les cultures nacionals en un món global. Aquest volum pretén oferir una aproximació històrica a partir de la Transició espanyola, i pretén precisar la progressió del català en els mitjans tradicionals i en el nou entorn del ciberespai de finals del segle XX i començaments del XXI. Saber més20,00 € -
La palabra facticia
A cavall entre la literatura, el periodisme i la comunicació audiovisual, hi ha moltes i molt diverses maneres expressives que integren la paraula factícia contemporània. Quinze anys després de la publicació de 'Literatura y periodismo. Una tradición de relaciones promiscuas', aquest volum no és una mera segona edició, sinó que ha crescut per a convertir-se en una versió genuïna, notablement ampliada i actualitzada. Saber més33,00 € -
Periodismo político
Aquest volum revisa el discurs acadèmic sobre diverses qüestions del periodisme polític, tot proposant-ne una relectura a la llum de l'exercici professional del seu autor, Salvador Enguix, periodista de 'La Vanguardia' des de 1991. Amb aquest llibre, Enguix pretén fer entendre no solament què és el periodisme polític, sinó la relació que s'estableix entre el periodisme polític i la societat. Saber més16,50 € -
El camp periodístic valencià
Aquest llibre estudia i analitza el camp periodístic i els professionals de la informació, els emissors, els públics i la qualitat periodística al País Valencià. L'anàlisi mostra com l'impacte de la societat de la informació, la crisi del mercat publicitari i les polítiques de comunicació i culturals esdevenen factors determinants en la configuració i la pervivència dels espais comunicatius. Saber més16,50 €