Llibre

Elements 51 a 60 de un total de 95

per pàgina

Pàgina:
  1. 4
  2. 5
  3. 6
  4. 7
  5. 8
  • Fraseología y traducción: una semiótica difusa

    Aquesta investigació sorgeix arran d'un interès per la traducció de les unitats fraseològiques en el cinema. L'objectiu era investigar entorn el mecanisme de traducció d'una sèrie d'unitats que presenten una notable resistència a la traducció. Per això, han reunit tres camps d'estudi ben diferenciats: la lingüística, els estudis fílmics i la teoria de la traducció. Saber més
    10,40 €

    Veure els detalls

  • DirCom, estratega de la complejidad

    En el món actual és cada vegada més important, per a tot tipus d'organitzacions, tenir polítiques i estratègies de comunicació amb la societat clares i eficaces. El llibre recull 14 autors de primera línia, DirComs i professors universitaris, que esmicolen els aspectes més actuals que deuen conèixer i manejar aquells que vulguen dedicar-se a la gestió de la comunicació. Saber més
    20,00 €

    Veure els detalls

  • Sobre la traducció

    Aquest llibre recull tres textos tardans de Paul Ricoeur, en els quals reflexiona especialment sobre la paradoxa de la traducció. Ricoeur ens convida a reflexionar-hi i ens fa entendre millor el sentit i l'abast d'una operació plena d'obstacles i paranys, però que és cabdal, constitutiva, del nostre món cultural. Saber més
    10,00 €

    Veure els detalls

  • La segunda brecha digital

    La segona bretxa digital reflecteix les diferències entre dones i homes respecte als usos i les habilitats d'Internet, que es constitueix en barrera per a la plena incorporació de les dones a la societat de la informació. Posa de manifest la necessitat d'impulsar millores decidides per a la inclusió de les dones en els estudis, en la investigació i en les ocupacions TIC. Saber més
    24,85 €

    Veure els detalls

  • Teorías de los medios de comunicación

    Manual que recull les principals teories i àrees d'investigació de la comunicació i dels estudis dels mitjans partint de la clàssica subdivisió entre producció, continguts i consum. Les conclusions plantegen l'interrogant suscitat per l'èxit dels "nous mitjans": fins a quin punt la comunicació intervinguda per l'ordinador requereix l'elaboració de noves teories. Saber més
    23,00 €

    Veure els detalls

  • Perspectivas sobre comunicación y sociedad (2a ed.)

    Una reflexió sobre les relacions que s'estableixen entre comunicació audiovisual i societat, entre cultura massiva i poder, que s'organitza des de dues premisses clau: una consideració holística i oberta de l'objecte d'estudi i un enfocament ampli des del seguiment crític de les tendències més decisives durant aquest últim segle. Una mirada nova a la comunicació social. Saber més
    11,00 €

    Veure els detalls

  • Critical Discourse Analysis of Media Texts

    El llibre presenta una panoràmica de l'Anàlisi Crítica del Discurs dels textos mediàtics, model que parteix de la Lingüística Crítica. Es recullen diversos articles en els quals s'analitzen diferents casos concrets dels discursos dels mitjans de comunicació de masses (discurs informatiu, discurs publicitari, discurs televisiu i discurs fílmic). Saber més
    17,00 €

    Veure els detalls

  • Traducció creativa

    Recull d'anàlisis i reflexions, des de la teoria i la pràctica, al voltant de la traducció creativa, per explorar els elements de creativitat que es troben presents en la traducció d'una varietat de tipus de text; des dels anuncis publicitaris, videojocs, pel·lícules, sèries, dibuixos, lletres de cançons, òpera, còmics, textos teatrals, novel.les o fins i tot textos científics. Saber més
    8,00 €

    Veure els detalls

  • International Perspectives on Gender and Language

    Selecció de les ponències presentades al 4t Congrés de la International Gender and Language Association (València, 2006) i centrat en quatre grans temàtiques: (1) identitats sexuals i de gènere, (2) l'estudi de gènere, la llengua i el discurs, (3) el gènere en contextos institucionals i (4) les representacions del gènere a la literatura, el cinema i els mitjans de comunicació. Saber més
    21,78 €

    Veure els detalls

  • Músicas públicas, escuchas privadas

    Un recorregut panoràmic per la música actual que s'interessa pel subjecte, tant pel que parla com pel que escolta. Mira el present com el millor i únic lloc per a viure, també en matèria sonora; per això assenyala els agents de la cultura, n'identifica alguns i compromet les polítiques culturals i els serveis públics. Saber més
    17,50 €

    Veure els detalls

Elements 51 a 60 de un total de 95

per pàgina

Pàgina:
  1. 4
  2. 5
  3. 6
  4. 7
  5. 8