International Perspectives on Gender and Language

José Santaemilia, Patricia Bou, Sergio Maruenda, Gora Zaragoza, eds.

ISBN: 978-84-370-6815-2

Matèria: estudis feministes, filologia

Submatèries: comunicaciò i traducció

Any ed.: 2007

Aquest volum recull una selecció de les ponències presentades al 4t Congrés de la International Gender and Language Association (IGALA), que es va celebrar a València el novembre de 2006. És ben palés que el camp dels estudis de gènere, sexe/sexualitat i llenguatge es troba en una fase de gran creixement, la qual cosa queda reflectida en la varietat i amplitud de les temàtiques analitzades. Aquest llibre consta de quatre seccions: (1) identitats sexuals i de gènere, (2) l'estudi de gènere, (3) la llengua i el discurs, el gènere en contextos institucionals i (4) les representacions del gènere a la literatura, el cinema i els mitjans de comunicació.

Bou Franch, P. [Patricia] & Maruenda Bataller, S. [Sergio] & Santaemilia Ruiz, J. [José] & Zaragoza, G. [Gora] (2007). International Perspectives on Gender and Language. Universitat de València.

Bou Franch, Patricia y Maruenda Bataller, Sergio y Santaemilia Ruiz, José y Zaragoza, Gora. International Perspectives on Gender and Language. Universitat de València, 2007.

BOU FRANCH, Patricia y MARUENDA BATALLER, Sergio y SANTAEMILIA RUIZ, José y ZARAGOZA, Gora. International Perspectives on Gender and Language. Valencia: Universitat de València, 2007. ISBN 978-84-370-6815-2.

Bou Franch, Patricia y Maruenda Bataller, Sergio y Santaemilia Ruiz, José y Zaragoza, Gora. International Perspectives on Gender and Language. Valencia: Universitat de València; 2007. 108 p.