Índex del llibre:

Públic / Privat: un debat obert

VII Universitat d'Estiu a Gandia

Ángel San Martín Alonso, ed.

Col·lecció: Oberta, 19

ISBN: 978-84-370-0815-8

Matèria: sociologia i política

Idioma: català

Coeditor: Ajuntament de Gandia

Any ed.: 1991

La dicotomia públic/privat, una més de les que circulen per les venes de la nostra cultura, cala profundament en l'articulació de les societats actuals i en la configuració de les nostres representacions simbòliques. El tema, doncs, té entitat suficient per a dedicar-li l'atenció teòrica i crítica amb el rigor metodològic del discurs acadèmic. De manera que públic/privat va constituir el centre d'atenció dels convidats, nacionals i internacionals, els quals, des dels seus camps científics respectius i amb el seu enfocament particular, van abordar les múltiples dimensions del binomi del debat. Part dels resultats d'aqueixa atenció reflexiva es recullen durant la VII Universitat d'Estiu a Gandia.