Psicologia i ciències de l'educaciò
-
En torno a la innovación en Educación Superior: estudios, perspectivas e innovaciones
La investigació en educació fa decennis que aporta resultats notables, dirigits bàsicament a millorar les maneres en què es facilita l’aprenentatge. Aprendre, com caminar, és una destresa adquirida, però quan ens exigim aconseguir-hi un domini profund, la investigació ens mostra que les estratègies més efectives per a aconseguir-lo són, sovint, contràries al sentit comú. Saber més18,00 € -
Análisis sobre la enseñanza en inglés en la Comunitat Valenciana desde la perspectiva de maestros y profesores
L’objectiu principal d’aquest estudi és donar a conèixer com es desenvolupa la implantació del sistema plurilingüe a la Comunitat Valenciana, els seus punts forts i febles, així com el grau d'efectivitat, i d’aquesta forma poder contribuir en el desenvolupament i millora del model plurilingüe vigent. Amb aquesta finalitat, s’ha dut a terme una enquesta administrada a docents en actiu en diferents nivells educatius: infantil, primària i secundària. Saber més15,00 € -
La educación financiera en la enseñanza preuniversitaria de la Comunidad Valenciana
Aquest llibre aborda les definicions d’alfabetització i educació financera en un sentit ampli, tot repassant les crítiques i lloances que descansen sobre aquests conceptes per tal d’entendre la necessitat de la introducció de l’educació financera en l’ensenyament preuniversitari i la possible continuïtat en els estudis superiors de la branca econòmica. Saber més10,00 € -
Las escuelas normales de magisterio en la provincia de Alicante
El llibre recull la història inèdita de l’Escola Normal del Magisteri d’Alacant de 1900 a 1975. La recerca no solament aborda com es va desenvolupar la formació pública del magisteri en la província d’Alacant, sinó també la seua implicació en la societat i en la transmissió de valors de les diferents realitats polítiques viscudes durant la Segona República, la Guerra Civil i el franquisme. Saber més18,00 € -
30 anys al servei dels estudiants (1987-2017)
30 anys al servei dels estudiants (1987-2017) és el catàleg que reflecteix l'exposició homònima que es va realitzar amb motiu del trenta aniversari del Servei d'Informació i Dinamització (Sedi) de la Universitat de València. Aquest catàleg inclou un recorregut gràfic de l'evolució de l'estudiantat universitari en les darreres tres dècades, així com també els diferents programes que s'impulsen des del Sedi en l'actualitat. Saber més12,00 € -
Els discursos sobre les funcions de l'educació física escolar. Continuïtats, discontinuïtats i reptes
Lliçó magistral llegida en el solemne acte d’obertura del curs 2018-2019. José Devís, catedràtic del Departament d’Educació Física i Esportiva de la UV, ha sigut l’encarregat de la lliçó magistral llegida en el solemne acte d’obertura de curs sota el títol «Els discursos sobre les funcions de l’educació física escolar: continuïtats, discontinuïtats i reptes», que ara es publica en aquest volum. Saber més5,00 € -
Los discursos sobre las funciones de la educación física escolar. Continuidades, discontinuidades y retos
Lliçó magistral llegida en el solemne acte d’obertura del curs 2018-2019. José Devís, catedràtic del Departament d’Educació Física i Esportiva de la UV, ha sigut l’encarregat de la lliçó magistral llegida en el solemne acte d’obertura de curs sota el títol «Els discursos sobre les funcions de l’educació física escolar: continuïtats, discontinuïtats i reptes», que ara es publica en aquest volum. Saber més5,00 € -
Introducción a la sintaxis alemana
El present manual està dirigit als alumnes de graus universitaris de Llengües Modernes Alemany i de Traducció i Mediació Interlingüïstica de 3r curs. Aquest llibre de text sintetitza i exposa en espanyol, de forma sistemàtica, ordenada i adaptada al nivell dels alumnes d'alemany B1-B2, els continguts fonamentals de la gramàtica i la sintaxi de l'alemany contemporani. Saber més12,00 € -
Desarrollo humano y transformación social
La present investigació és un estudi exploratori i orientatiu que permet conèixer i descriure la importància que atorga l'alumnat de la Universitat de València a les principals dimensions que conformen el concepte del desenvolupament humà, la seua relació amb la formació universitària que rep i la seua percepció respecte a la seua internalització i vigència en la vida universitària. Saber més12,00 €