Product Documents

Enrique Cerezo Herrero, coord.

ISBN: 978-84-9133-221-3

Matèria: psicologia i ciències de l'educació

Submatèries: història de l'educació

Any ed.: 2019

Format: 13,5 x 21 cm

El coneixement de llengües estrangeres no sols constitueix un dret inherent a l’ésser humà i una necessitat per a l’avanç i la integració de les distintes societats, sinó que l’educació plurilingüe és també un mitjà per a assolir el principi de tolerància i respecte pels drets humans. En el cas de la Comunitat Valenciana, amb una llarga tradició en educació bilingüe per la convivència de dos llengües oficials, hi ha un buit bibliogràfic quant a la introducció de l’anglès com a tercera llengua dins del sistema educatiu. A partir d’aquesta base, l’objectiu principal de la present investigació és conèixer l'opinió del professorat que treballa a les províncies de València, Alacant i Castelló sobre la pràctica docent plurilingüe actual a les aules. Per a fer-ho, s’ha dut a terme un estudi descriptiu a través d’una enquesta administrada a docents en actiu en diferents nivells educatius a la Comunitat Valenciana: infantil, primària i secundària. S’espera que els resultats obtinguts servisquen per a entendre com es desenvolupa la implantació del sistema plurilingüe, els seus punts forts i febles, així com el seu nivell d'efectivitat, i d'aquesta forma poder contribuir en el desenvolupament i la millora del model plurilingüe vigent.

Cerezo Herrero, E. [Enrique ] (coord.) (2019). Análisis sobre la enseñanza en inglés en la Comunitat Valenciana desde la perspectiva de maestros y profesores. Universitat de València.

Cerezo Herrero, Enrique (coord.). Análisis sobre la enseñanza en inglés en la Comunitat Valenciana desde la perspectiva de maestros y profesores. Universitat de València, 2019.

CEREZO HERRERO, Enrique (coord.). Análisis sobre la enseñanza en inglés en la Comunitat Valenciana desde la perspectiva de maestros y profesores. Valencia: Universitat de València, 2019. ISBN 978-84-9133-221-3.

Cerezo Herrero, Enrique (coord.). Análisis sobre la enseñanza en inglés en la Comunitat Valenciana desde la perspectiva de maestros y profesores. Valencia: Universitat de València; 2019. 120 p.