Índex del llibre:

Los discursos sobre las funciones de la educación física escolar. Continuidades, discontinuidades y retos

José Devís Devís

ISBN: 978-84-9134-285-4

Matèria: psicologia i ciències de l'educació

Submatèries: pedagogia i didàctica

Any ed.: 2018

Format: 15 x 21,5 cm.

Pàgines: 70

Altres formats:

eBook

Lliçó magistral llegida en el solemne acte d’obertura del curs 2018-2019. José Devís Devís, catedràtic del Departament d’Educació Física i Esportiva de la Universitat de València, ha sigut l’encarregat de la lliçó magistral llegida en el solemne acte d’obertura del curs 2018-2019 sota el títol «Els discursos sobre les funcions de l’educació física escolar: continuïtats, discontinuïtats i reptes», que ara es publica en aquest volum. En aquesta exposició es revisen les principals funcions educatives i socials de l’educació física escolar utilitzades per a justificar i legitimar la seua existència com a servei i bé social a l’abast i gaudi de qualsevol persona en edat escolar.