Filologia

Elements 31 a 40 de un total de 96

per pàgina

Pàgina:
  1. 2
  2. 3
  3. 4
  4. 5
  5. 6
  • La situación de la televisión local en España

    Les televisions locals seran un dels agents privilegiats per a la formació d'un nou sistema audiovisual més concorde amb la societat actual. Aquest llibre analitza la història i el present d'un sector clau per a determinar la pluralitat del nostre sistema comunicatiu durant els propers anys i, al capdavall, el model de desenvolupament futur de la nostra societat. Saber més
    20,00 €

    Veure els detalls

  • El malson de Chandos

    Aquest llibre, guardonat amb el XV Premi a la Investigació en Comunicació de Masses del Consell de l'Audiovisual de Catalunya, proposa una descripció i una anàlisi de la crisi lingüística postmoderna i n'aplica el diagnòstic i els possibles remeis a dues crisis més, de caràcter més disciplinari i reduït: la crisi del periodisme i la crisi de la teoria del periodisme. Saber més
    22,00 €

    Veure els detalls

  • Palabra de robot

    Com aprenem a parlar? A què correspon el significat de les paraules? Quina relació té el llenguatge amb les nostres capacitats cognitives? Quina importància té la comunicació en el significat de les paraules? Un viatge pel temps i l'espai de la recerca científica que ens descobreix el que se sap sobre el funcionament del cervell humà pel que fa a l'adquisició del llenguatge. Saber més
    15,50 €

    Veure els detalls

  • Els estils periodístics

    Aquest llibre desenvolupa una proposta d'anàlisi pragmaestilística dels textos periodístics, destinada a prendre el pols als diferents estils que conviuen en les pàgines de la premsa escrita i que configuren maneres diverses de viure i construir la realitat. Saber més
    12,48 €

    Veure els detalls

  • International Perspectives on Gender and Language

    Selecció de les ponències presentades al 4t Congrés de la International Gender and Language Association (València, 2006) i centrat en quatre grans temàtiques: (1) identitats sexuals i de gènere, (2) l'estudi de gènere, la llengua i el discurs, (3) el gènere en contextos institucionals i (4) les representacions del gènere a la literatura, el cinema i els mitjans de comunicació. Saber més
    21,78 €

    Veure els detalls

  • Músicas públicas, escuchas privadas

    Un recorregut panoràmic per la música actual que s'interessa pel subjecte, tant pel que parla com pel que escolta. Mira el present com el millor i únic lloc per a viure, també en matèria sonora; per això assenyala els agents de la cultura, n'identifica alguns i compromet les polítiques culturals i els serveis públics. Saber més
    17,50 €

    Veure els detalls

  • Creatividad y generación de ideas

    Descriure el procés creatiu dels publicitaris i els directors de cinema i estudiar quines són les vivències d'aquests autors dins d'aquests processos és l'objecte d'estudi d'aquest llibre. S'entreteixeixen les vivències, les creences, les passions i les sensacions que envolten i donen sentit a la creativitat d'autors i professionals. Saber més
    23,00 €

    Veure els detalls

  • La segunda brecha digital

    La segona bretxa digital reflecteix les diferències entre dones i homes respecte als usos i les habilitats d'Internet, que es constitueix en barrera per a la plena incorporació de les dones a la societat de la informació. Posa de manifest la necessitat d'impulsar millores decidides per a la inclusió de les dones en els estudis, en la investigació i en les ocupacions TIC. Saber més
    24,85 €

    Veure els detalls

  • Teorías de los medios de comunicación

    Manual que recull les principals teories i àrees d'investigació de la comunicació i dels estudis dels mitjans partint de la clàssica subdivisió entre producció, continguts i consum. Les conclusions plantegen l'interrogant suscitat per l'èxit dels "nous mitjans": fins a quin punt la comunicació intervinguda per l'ordinador requereix l'elaboració de noves teories. Saber més
    23,00 €

    Veure els detalls

  • Perspectivas sobre comunicación y sociedad (2a ed.)

    Una reflexió sobre les relacions que s'estableixen entre comunicació audiovisual i societat, entre cultura massiva i poder, que s'organitza des de dues premisses clau: una consideració holística i oberta de l'objecte d'estudi i un enfocament ampli des del seguiment crític de les tendències més decisives durant aquest últim segle. Una mirada nova a la comunicació social. Saber més
    11,00 €

    Veure els detalls

Elements 31 a 40 de un total de 96

per pàgina

Pàgina:
  1. 2
  2. 3
  3. 4
  4. 5
  5. 6