Economia

4 article(s)

per pàgina

  • El espejismo del producto

    Amb un valor divulgatiu i pedagògic, aquesta obra investiga i analitza el món de la persuasió en el sector automobilístic, els seus mecanismes i les seues tècniques més eficaces. Els punts tractats pretenen aportar major claredat al tema amb l'objectiu d'entendre els seus processos facilitant, d'una banda, la venda d'un producte i, d'una altra, la comprensió de les nostres decisions de compra. Saber més
    17,50 €

    Veure els detalls

  • This Book Will Change Your Life!

    Encara que la metàfora i la ironia han rebut una gran atenció, hi ha molt més que llenguatge figuratiu en el que s'ha denominat trops mestres. Aquest llibre intenta llançar llum a una figura durant molt temps descurada: la hipèrbole. Des d'una perspectiva multidisciplinària aquest estudi analitza l'explotació de la hipèrbole en la parla natural. Saber més
    15,00 €

    Veure els detalls

  • El mite de la natura en publicitat

    Aquest volum analitza els principals discursos sobre la natura representats per la publicitat i els valors que s'hi transmeten. El text intercala teoria i pràctica, ja que s'hi comenten un conjunt d'imatges publicitàries amb la pretensió d'i·.lustrar els relats i les concepcions culturals que traspuen les representacions comercials de la natura. Saber més
    15,95 €

    Veure els detalls

  • DirCom, estratega de la complejidad

    En el món actual és cada vegada més important, per a tot tipus d'organitzacions, tenir polítiques i estratègies de comunicació amb la societat clares i eficaces. El llibre recull 14 autors de primera línia, DirComs i professors universitaris, que esmicolen els aspectes més actuals que deuen conèixer i manejar aquells que vulguen dedicar-se a la gestió de la comunicació. Saber més
    20,00 €

    Veure els detalls

4 article(s)

per pàgina