Product Documents

El fruto de la vida diversa

Artículos sobre literatura norteamericana

Toni Montesinos Gilbert

Col·lecció: Biblioteca Javier Coy d'Estudis Nord-Americans, 163

ISBN: 978-84-9134-560-2

Matèria: filologia

Submatèries: fiologia anglogermànica

Any ed.: 2020

Format: 17 x 23,5 cm

Pàgines: 370

El poeta, crític literari, narrador i assagista Toni Montesinos reuneix tot el que ha escrit sobre autors nord-americans, el que fa d’aquest llibre un complement de “La pasión incontenible. Éxito y rabia en la narrativa norteamericana” (2013). “El fruto de la vida diversa” recull, amb l’estil amè i apassionat que caracteritza a l’escriptor barceloní, a un centenar d’autors nord-americans que abasten dos-cents anys de literatura estatunidenca i que apareixen ordenats alfabèticament. L’autor ofereix, d’aquesta manera, textos que responen a més de vint anys de lectures i que constitueixen tot un enorme i divers cabal artístic, vist, a més, amb consciència desmitificadora. I és que, pel simple fet de vindre del país d’on vénen, molts autors estatunidencs ja porten des dels mitjans de comunicació i el món editorial un halo de sofisticació, lloances hiperbòliques i màrqueting que Montesinos tracta de qüestionar amb l’objectiu d’oferir una mirada honesta, justa i pròxima tant al lector del carrer com a l’especialitzat.

Montesinos Gilbert, A. [Antonio] (2020). El fruto de la vida diversa. Artículos sobre literatura norteamericana. Universitat de València.

Montesinos Gilbert, Antonio. El fruto de la vida diversa. Artículos sobre literatura norteamericana. Universitat de València, 2020.

MONTESINOS GILBERT, Antonio. El fruto de la vida diversa. Artículos sobre literatura norteamericana. Valencia: Universitat de València, 2020. ISBN 978-84-9134-560-2.

Montesinos Gilbert, Antonio. El fruto de la vida diversa. Artículos sobre literatura norteamericana. Valencia: Universitat de València; 2020. 370 p.