Psicologia i ciències de l'educaciò

Elements 21 a 30 de un total de 85

per pàgina

Pàgina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  • 11,50 €

    Veure els detalls

  • 3,00 €

    Veure els detalls

  • 2,00 €

    Veure els detalls

  • 2,00 €

    Veure els detalls

  • LEECOM: Programa de instrucción de la comprensión lectora para personas sordas

    El sistema d'instrucció LEECOM (LEE y COMprende) pretén facilitar recursos perquè les persones amb sordeses profundes prelocutives puguen millorar les seues destreses lectores. Per a això, planteja un programa estructurat en dues fases: en la primera s'exerceixen activitats en grup tendents a ensenyar, practicar i consolidar estratègies per a comprendre, seleccionar i estructurar les idees principals dels textos; la segona consisteix en l'aplicació del programa informàtic SIMICOLE 2002. La publicació descriu el sistema d'instrucció en la seua totalitat, i resulta d'utilitat per als qui s'enfronten a tasques d'entrenament de la comprensió lectora en persones sordes en contextos d'ensenyament d'adults, i fins i tot en contextos formals propis de l'etapa secundària. Hem d'advertir al lector que aconseguir millorar els processos lectors d'adults sords constitueix un objectiu molt complex d'acord amb els coneixements que la piscologia ha generat de la lectura en tant que activitat psicolingüística. Les severes dificultats que aquesta població ha tingut per a acostar-se al llenguatge oral, font primària sobre la qual se sustentarà la lectura, i per a experimentar amb múltiples processos relacionats amb la nostra cognició (atenció, selecció, organització, transfomació, combinació d'informació lingüística.), confereixen una probabilitat d'èxit molt baixa en relació amb el nostre objectiu. Malgrat això, creiem irrenunciable l'intent de millorar la lectura en una societat com l'actual, on resulta imprescindible el seu domini, la qual cosa anima (si no obliga) a explorar possibles acostaments que poguessen salvar, en la mesura que siga possible, aquestes dificultats. Saber més
    20,00 €

    Veure els detalls

  • 3,00 €

    Veure els detalls

  • Gonzalo Anaya. Converses amb un mestre de mestres

    Aquestes converses en clau biogràfica aspiren a proporcionar un coneixement del món personal i pedagògic d'una persona sense la qual no és possible explicar-se molta de la pedagogia que s'ha pensat i realitzat al País Valencià els últims trenta anys. Pretén ser una peça més en el complex puzle de llibres, articles, pel·lícules, conferències, entrevistes., que mostren el perfil humà i professional d'aquest mestre. Saber més
    20,00 €

    Veure els detalls

  • Familias inmigrantes en la escuela

    <> és una publicació que pretén aprofundir en el coneixement del fenomen de la immigració des de les perspectives educatives. Aquest treball ha estat realitzat dins d'un projecte europeu Regions Integra, en el qual s'han aplicat unes metodologies noves en la manera d'abordar l'anàlisi de la immigració. Saber més
    15,00 €

    Veure els detalls

  • La educación de las personas con sordera

    La Història de l'educació de les persones amb sordesa ens ofereix un debat permanent entre dues metodologies que es presenten com contraposades en els seus procediments, materials, fins i tot en els seus objectius: la comunicació oral i la comunicació amb signes. Saber més
    12,50 €

    Veure els detalls

  • El viatge de la Nau Gran

    Una mirada retrospectiva que recrea visualment l'educació dels nostres majors des de la seua infantesa fins als nostres dies dins del programa universitari per a estudiants majors de 55 anys de la Universitat de València. Les relacions entre la Nau Gran i la cultura, la investigació, la qualitat de vida en la vellesa i el compromís social són els objectius plasmats. Saber més
    10,00 €

    Veure els detalls

Elements 21 a 30 de un total de 85

per pàgina

Pàgina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5