Familias inmigrantes en la escuela

Discursos de los agentes educativos

José R. Bueno Abad y José F. Belda Ibáñez, dirs.

ISBN: 978-84-370-6193-1

Matèria: psicologia i ciències de l'educació

Submatèries: pedagogia i didàctica

Any ed.: 2005

Familias inmigrantes en la escuela. Discursos de los agentes educativos és una publicació que pretén aprofundir en el coneixement del fenomen de la immigració des de les perspectives educatives. Aquest treball ha estat realitzat dins d'un projecte europeu Regions Integra, en el qual s'han aplicat unes metodologies noves en la manera d'abordar l'anàlisi de la immigració, afavorint la reflexió i la implicació dels diferents participants en el procés educatiu: famílies, professors, alumnes. La institució escolar es mostra com un espai privilegiat per a fomentar les perspectives d'integració dels joves immigrants i de les seues famílies. Els reptes, desafiaments i dificultats que aquest procés comporta són analitzats en aquest treball a partir de les opinions dels mateixos actors, veus a vegades silenciades per un discurs dominant.

Belda Ibáñez, J. F. [José Francisco] & Bueno Abad, J. R. [José Ramón] (2005). Familias inmigrantes en la escuela. Discursos de los agentes educativos. Universitat de València.

Belda Ibáñez, José Francisco y Bueno Abad, José Ramón. Familias inmigrantes en la escuela. Discursos de los agentes educativos. Universitat de València, 2005.

BELDA IBÁÑEZ, José Francisco y BUENO ABAD, José Ramón. Familias inmigrantes en la escuela. Discursos de los agentes educativos. Valencia: Universitat de València, 2005. ISBN 978-84-370-6193-1.

Belda Ibáñez, José Francisco y Bueno Abad, José Ramón. Familias inmigrantes en la escuela. Discursos de los agentes educativos. Valencia: Universitat de València; 2005. 238 p.