El viatge de la Nau Gran

AA.DD.

Col·lecció: Catàlegs d'Exposicions

ISBN: 978-84-370-6621-9

Matèria: art, psicologia i ciències de l'educació

Submatèries: pedagogia i didàctica

Idioma: català, castellà

Any ed.: 2006

Una mirada retrospectiva que recrea visualment l'educació dels nostres majors des de la seua infantesa fins als nostres dies dins del programa universitari per a estudiants majors de 55 anys de la Universitat de València. Les relacions entre la Nau Gran i la cultura, la investigació, la qualitat de vida en la vellesa i el compromís social són els objectius plasmats.

Aproximació temàtica al programa universitari per a estudiants majors de 55 anys de la Universitat de València. Utilitzant la metàfora del viatge com a fil conductor, el catàleg de l'exposició pretén donar a conèixer el projecte de la Nau Gran. En el seu disseny i concepció col.labora una àmplia comissió intergeneracional formada per estudiants de la Nau Gran i de diferents titulacions. La Nau Gran va iniciar la seua singladura el 1999, sumant-se, de manera decidida, als programes universitaris per a majors que en aquells dies començaven a implantar-se en bona part de les universitats espanyoles com ara Salamanca, Granada i Sevilla.