Llibre
-
Paraula de robot
Com aprenem a parlar? A què correspon el significat de les paraules? Quina relació té el llenguatge amb les nostres capacitats cognitives? Quina importància té la comunicació en el significat de les paraules? Un viatge pel temps i l'espai de la recerca científica que ens descobreix el que se sap sobre el funcionament del cervell humà pel que fa a l'adquisició del llenguatge. Saber més19,95 € -
Speaking in Tongues: Language Across Contexts and Users
El volum recull una sèrie d'articles l'objectiu dels quals és afavorir un profund coneixement al voltant de les noves tecnologies d'informació i comunicació com a mitjans per realçar la productivitat del procés de traducció, tant en l'àmbit acadèmic com en el col.loquial. Una obra molt interessant per a lingüistes, traductors i altres especialistes en el camp de la traducció. Saber més20,00 € -
Història del periodisme
Obra que presenta l'evolució del periodisme des del primer comerç de notícies manuscrites fins a l'actualitat. Un enfocament històric que abraça des de la novetat de la impremta fins a l'aparició dels actuals mitjans d'informació i coneixement, i que té sempre presents el concepte de periodisme, la notícia, el desenvolupament dels continguts i les personalitats més influents. Saber més24,00 € -
Informe de la comunicació a Catalunya. 2001-2002
Un detallat informe, imprescindible per als professionals de la informació, que posa de manifest que hi ha quatre eixos principals que travessen tots els camps comunicatius: la tendència a la concentració, les oportunitats i les dependències d'un espai de comunicació pròpiament català, el factor de la llengua i les polítiques de comunicació que orienten el desenvolupament del sector. Saber més35,00 € -
Culturas de guerra
Una reflexió panoràmica sobre les diverses perspectives, aportacions teòriques i qüestions essencials que vinculen els mitjans de comunicació col·lectiva i la informació en general amb les formes espectaculars de guerra, violència i agressió sociocultural, en un moment on afloren diverses manifestacions de la barbàrie. Saber més20,20 € -
El discurso persuasivo
La televisió ha esdevingut el mitjà de comunicació que més influeix en les campanyes electorals. A través d'ella, els partits polítics desenvolupen les seues estratègies persuasives. Aquest llibre pren com a objecte d'estudi la comunicació persuasiva audiovisual explícita i estableix un mètode per a la seua anàlisi. A tall d'exemple, s'aplica a la campanya electoral de març del 2000. Saber més17,50 € -
Sobre la traducción
Una visió sobre el fet traductològic, adreçada al lector mitjà i no sols a l'estudiós de la matèria, que aborda els pressupòsits bàsics de qualsevol teoria de la traducció i les respostes que diversos autors, crítics i estudiosos hi han aportat al llarg del segle XX. El llibre constitueix així una introducció als estudis sobre traducció i una eina de consulta per als professionals. Saber més13,50 € -
La traducción publicitaria: comunicación y cultura
La «traducció publicitària» representa un procés de comunicació entre cultures en el qual intervenen factors de diversa índole, com mostra l'anàlisi comparativa d'un bon nombre d'anuncis traduïts principalment en anglès i en espanyol. Aquesta obra, amb un enfocament pluridisciplinar, s'adreça a lectors amb interessos diversos, tant acadèmics com professionals. Saber més27,00 € -
El miratge del País Valencià. La (de) construcció mediàtica
Recull de documents d'aquestes jornades, que reuniren un ventall ampli de qualificats professionals de la informació, l'objectiu principal de les quals fou endinsar-se i indagar en el conflicte de llengües i identitats. L'aproximació plural permet entendre millor els lligams complexos entre la societat, la comunicació i les identitats de referència. Saber més8,96 € -
Informe de la comunicació a Catalunya 2003-2004
L'anàlisi s'ocupa dels mitjans de comunicació convencionals (premsa, ràdio, televisió i cinema), d'Internet, de quatre indústries culturals d'edició discontínua (editorial, fonogràfica, videogràfica i multimèdia) i de sectors i eixos transversals com ara les telecomunicacions, la publicitat, les polítiques de comunicació, la comunicació local i la llengua. Saber més35,00 €