Llibre

Elements 61 a 70 de un total de 95

per pàgina

Pàgina:
  1. 5
  2. 6
  3. 7
  4. 8
  5. 9
  • Creatividad y generación de ideas

    Descriure el procés creatiu dels publicitaris i els directors de cinema i estudiar quines són les vivències d'aquests autors dins d'aquests processos és l'objecte d'estudi d'aquest llibre. S'entreteixeixen les vivències, les creences, les passions i les sensacions que envolten i donen sentit a la creativitat d'autors i professionals. Saber més
    23,00 €

    Veure els detalls

  • Palabra de robot

    Com aprenem a parlar? A què correspon el significat de les paraules? Quina relació té el llenguatge amb les nostres capacitats cognitives? Quina importància té la comunicació en el significat de les paraules? Un viatge pel temps i l'espai de la recerca científica que ens descobreix el que se sap sobre el funcionament del cervell humà pel que fa a l'adquisició del llenguatge. Saber més
    15,50 €

    Veure els detalls

  • Els estils periodístics

    Aquest llibre desenvolupa una proposta d'anàlisi pragmaestilística dels textos periodístics, destinada a prendre el pols als diferents estils que conviuen en les pàgines de la premsa escrita i que configuren maneres diverses de viure i construir la realitat. Saber més
    12,48 €

    Veure els detalls

  • El miratge del País Valencià. La (de) construcció mediàtica

    Recull de documents d'aquestes jornades, que reuniren un ventall ampli de qualificats professionals de la informació, l'objectiu principal de les quals fou endinsar-se i indagar en el conflicte de llengües i identitats. L'aproximació plural permet entendre millor els lligams complexos entre la societat, la comunicació i les identitats de referència. Saber més
    8,96 €

    Veure els detalls

  • Informe de la comunicació a Catalunya 2003-2004

    L'anàlisi s'ocupa dels mitjans de comunicació convencionals (premsa, ràdio, televisió i cinema), d'Internet, de quatre indústries culturals d'edició discontínua (editorial, fonogràfica, videogràfica i multimèdia) i de sectors i eixos transversals com ara les telecomunicacions, la publicitat, les polítiques de comunicació, la comunicació local i la llengua. Saber més
    35,00 €

    Veure els detalls

  • La situación de la televisión local en España

    Les televisions locals seran un dels agents privilegiats per a la formació d'un nou sistema audiovisual més concorde amb la societat actual. Aquest llibre analitza la història i el present d'un sector clau per a determinar la pluralitat del nostre sistema comunicatiu durant els propers anys i, al capdavall, el model de desenvolupament futur de la nostra societat. Saber més
    20,00 €

    Veure els detalls

  • El malson de Chandos

    Aquest llibre, guardonat amb el XV Premi a la Investigació en Comunicació de Masses del Consell de l'Audiovisual de Catalunya, proposa una descripció i una anàlisi de la crisi lingüística postmoderna i n'aplica el diagnòstic i els possibles remeis a dues crisis més, de caràcter més disciplinari i reduït: la crisi del periodisme i la crisi de la teoria del periodisme. Saber més
    22,00 €

    Veure els detalls

  • Culturas de guerra

    Una reflexió panoràmica sobre les diverses perspectives, aportacions teòriques i qüestions essencials que vinculen els mitjans de comunicació col·lectiva i la informació en general amb les formes espectaculars de guerra, violència i agressió sociocultural, en un moment on afloren diverses manifestacions de la barbàrie. Saber més
    20,20 €

    Veure els detalls

  • El discurso persuasivo

    La televisió ha esdevingut el mitjà de comunicació que més influeix en les campanyes electorals. A través d'ella, els partits polítics desenvolupen les seues estratègies persuasives. Aquest llibre pren com a objecte d'estudi la comunicació persuasiva audiovisual explícita i estableix un mètode per a la seua anàlisi. A tall d'exemple, s'aplica a la campanya electoral de març del 2000. Saber més
    17,50 €

    Veure els detalls

  • Sobre la traducción

    Una visió sobre el fet traductològic, adreçada al lector mitjà i no sols a l'estudiós de la matèria, que aborda els pressupòsits bàsics de qualsevol teoria de la traducció i les respostes que diversos autors, crítics i estudiosos hi han aportat al llarg del segle XX. El llibre constitueix així una introducció als estudis sobre traducció i una eina de consulta per als professionals. Saber més
    13,50 €

    Veure els detalls

Elements 61 a 70 de un total de 95

per pàgina

Pàgina:
  1. 5
  2. 6
  3. 7
  4. 8
  5. 9