Índex del llibre:

Fitxa Llibre:

Investigar en la era neoliberal

Visiones críticas sobre la investigación en comunicación en España

Aarón Rodríguez Serrano y Samuel Gil Soldevilla, eds.

Col·lecció: Aldea Global, 38

ISBN: 978-84-9134-304-2

Matèria: filologia

Submatèries: comunicaciò i traducció

Coeditor: Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat Jaume I, Universitat Pompeu Fabra

Any ed.: 2018

Pàgines: 408

Mitjançant aquest llibre col·lectiu es pretén promoure un espai de debat legítim i flexible per a una ciència de la comunicació multidimensional, creativa i lliure. “Investigar en la era neoliberal” aspira a ser una crida a la reflexió des de l'elenc d'autors que el conformen i les agudes perspectives dels seus textos.

La present obra posa de manifest la necessitat de meditar críticament sobre la nostra recerca en comunicació, amb la finalitat pràctica d'aclarir conceptes, avançar en el camí analític i créixer en rellevància, valor real i transferència a la societat. En l'època de la sobirania dels rànquings i els factors d'impacte, l'adaptació de les humanitats i les ciències socials al pensament positivista, la concepció instrumental del coneixement, etcètera, cerquem mitjançant aquest treball col·lectiu promoure un espai de debat legítim i flexible per a una ciència de la comunicació multidimensional, creativa i lliure. Així, aquest llibre aspira a ser una crida a la reflexió des de l'elenc d'autors que el conformen i les agudes perspectives dels seus textos.