Índex del llibre:

Fitxa Llibre:

Investigar en la era neoliberal

Visiones críticas sobre la investigación en comunicación en España

Aarón Rodríguez Serrano y Samuel Gil Soldevilla, eds.

Col·lecció: Aldea Global, 38

ISBN: 978-84-9134-304-2

Matèria: filologia

Submatèries: comunicaciò i traducció

Coeditor: Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat Jaume I, Universitat Pompeu Fabra

Any ed.: 2018

Pàgines: 408

Mitjançant aquest llibre col·lectiu es pretén promoure un espai de debat legítim i flexible per a una ciència de la comunicació multidimensional, creativa i lliure. “Investigar en la era neoliberal” aspira a ser una crida a la reflexió des de l'elenc d'autors que el conformen i les agudes perspectives dels seus textos.

Altres formats:

eBook

La present obra posa de manifest la necessitat de meditar críticament sobre la nostra recerca en comunicació, amb la finalitat pràctica d'aclarir conceptes, avançar en el camí analític i créixer en rellevància, valor real i transferència a la societat. En l'època de la sobirania dels rànquings i els factors d'impacte, l'adaptació de les humanitats i les ciències socials al pensament positivista, la concepció instrumental del coneixement, etcètera, cerquem mitjançant aquest treball col·lectiu promoure un espai de debat legítim i flexible per a una ciència de la comunicació multidimensional, creativa i lliure. Així, aquest llibre aspira a ser una crida a la reflexió des de l'elenc d'autors que el conformen i les agudes perspectives dels seus textos.