Índex del llibre:

Col·lecció: Aldea Global, 10

ISBN: 978-84-370-4947-2

Matèria: filologia, història

Submatèries: comunicaciò i traducció, història contemporània

Idioma: català

Coeditor: Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat Jaume I, Universitat Pompeu Fabra

Any ed.: 2001

Un llibre interpretatiu que, en reconstruir la realitat dels mitjans de comunicació valencians del segle XX, no defuig l'anàlisi dels fets històrics, per la qual cosa juga amb conceptes clau per entendre el naixement de la contemporaneïtat. No es tracta d'una nova lectura del passat valencià, sinó d'aclarir el pes dels mitjans de comunicació en la transformació social.

Altres formats:

eBook