Product Documents

Guía práctica para la implantación del reporting no financiero

César Camisón Zornoza, coord.

ISBN: 978-84-9133-261-9

Matèria: dret, economia

Any ed.: 2019

Format: 21 x 29,4 cm

Aquesta guia pràctica té la finalitat d’ajudar a les empreses que així ho desitgen a desenvolupar sistemes de reporting corporatiu que integren la informació financera i la no financera, la qual cosa ajudarà a que construïsquen un entorn productiu més humà presidit per la confiança, la transparència informativa i la responsabilitat social, així com un entorn competitiu que cree valor competint per intangibles. El propòsit general d’aquest treball és, doncs, analitzar les raons que justifiquen l’ampliació dels sistemes de reporting corporatiu amb la informació no financera referida als intangibles i a la responsabilitat social empresarial, especificar els reptes i problemes que les empreses han de superar fins a arribar a un informe integrat que compile tota la informació financera i no financera que siga valuosa per als seus grups d’interès, i identificar les solucions que existeixen per a aquest fi.

Camisón Zornoza, C. [César ] (coord.) (2019). Guía práctica para la implantación del reporting no financiero. Universitat de València.

Camisón Zornoza, César (coord.). Guía práctica para la implantación del reporting no financiero. Universitat de València, 2019.

CAMISÓN ZORNOZA, César (coord.). Guía práctica para la implantación del reporting no financiero. Valencia: Universitat de València, 2019. ISBN 978-84-9133-261-9.

Camisón Zornoza, César (coord.). Guía práctica para la implantación del reporting no financiero. Valencia: Universitat de València; 2019. 78 p.