Product Documents

El fascismo de los italianos

Una historia social

Patrizia Dogliani

Col·lecció: Història, 178

ISBN: 978-84-9134-053-9

Matèria: història

Submatèries: història contemporània

Any ed.: 2017

E-book disponible en la teua plataforma digital habitual

A diferència del nazisme, el feixisme italià s'ha vist privat durant molt temps d'una història social integral, mentre es convertia en objecte i model per a una interpretació cultural del fenomen totalitari. Aquest volum és el primer retrat complet de la societat italiana sota el règim feixista, des dels anys de la presa del poder fins a la seua crisi durant la Segona Guerra Mundial, passant per la llarga dècada dedicada a l'organització i a l'assoliment del consens entre les classes mitjanes i populars. Sobre la base d'estudis que han reconstruït sectors específics de l'organització de masses del partida (les iniciatives sobre la infància, la maternitat, els joves, l'oci) i la mobilització de la població masculina (la milícia, l'esport), i centrant la seua anàlisi en l'assentament i l'estructuració regional del règim, el llibre examina la incidència del feixisme en la vida quotidiana i en la mentalitat dels italians.

Citació

Dogliani, P. [Patrizia] & Gómez Soler, P. [Patricia] (2017). El fascismo de los italianos. Una historia social. Universitat de València.

Dogliani, Patrizia y Gómez Soler, Patricia. El fascismo de los italianos. Una historia social. Universitat de València, 2017.

DOGLIANI, Patrizia y GóMEZ SOLER, Patricia. El fascismo de los italianos. Una historia social. Valencia: Universitat de València, 2017. ISBN 978-84-9134-053-9.

Dogliani, Patrizia y Gómez Soler, Patricia. El fascismo de los italianos. Una historia social. Valencia: Universitat de València; 2017. 400 p.

Copiar al portapapeles