Product Documents

ISBN: 978-84-370-5133-8

Matèria: filologia

Submatèries: comunicaciò i traducció

Coeditor: Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat Jaume I, Universitat Pompeu Fabra

Any ed.: 2001

E-book disponible en la teua plataforma digital habitual

Les teories de la comunicació s'han consolidat, des d'un pluralisme teòric, com una de les línies d'investigació i un dels àmbits de docència més importants de les ciències socials. Al llibre es pot veure com les teories de la comunicació aporten un pensament rigorós i creatiu a l'estudi de la comunicació i, alhora, se'n delimita l'objecte d'estudi, en constant reconstrucció.

Citació

Rodrigo Alsina, M. [Miquel] (2001). Teorías de la comunicación. Ámbitos, métodos y perspectivas. Universitat de València.

Rodrigo Alsina, Miquel. Teorías de la comunicación. Ámbitos, métodos y perspectivas. Universitat de València, 2001.

RODRIGO ALSINA, Miquel. Teorías de la comunicación. Ámbitos, métodos y perspectivas. Valencia: Universitat de València, 2001. ISBN 978-84-370-5133-8.

Rodrigo Alsina, Miquel. Teorías de la comunicación. Ámbitos, métodos y perspectivas. Valencia: Universitat de València; 2001. 236 p.

Copiar al portapapeles