José Manuel Pastor Monsalvez, Manuela Pardo del Val, coords.

ISBN: 978-84-9133-485-9

Matèria: economia

Any ed.: 2023

Enquadernació: cartoné

Pàgines: 390

L'economia espanyola és dinàmica i moderna i està integrada en una economia globalitzada amb un pes creixent en sectors intensius en coneixement. No obstant això, l'economia espanyola té problemes que només poden abordar-se mitjançant reformes estructurals de gran abast. Aquest llibre és el resultat de la realització de tres investigacions impulsades per la Càtedra Mesval de la Universitat de València que poden ser d'utilitat per a l'orientació de polítiques municipals, regionals i nacionals. Aquests treballs de recerca se centren en l'anàlisi dels factors que impulsen als estudiants internacionals a triar València com a destinació d'estudi, l'anàlisi de l'impacte dels apartaments turístics en el preu dels lloguers i en els factors que impulsen el creixement de les startups.

LA ELECCIÓN DE DESTINO INTERNACIONAL EN LOS ESTUDIOSERSITARIOS: EL CASO DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA

2. Marco teórico

3. Metodología

4. Resultados

5. Conclusiones

ALOJAMIENTOS TURÍSTICOS Y ALQUILER RESIDENCIAL: EL CASO DE VALÈNCIA, MADRID Y BARCELONA

2. Revisión de la literatura

3. Panorama urbano general

4. Metodología

5. Resultados

6. Conclusiones

ECOSISTEMAS EMPRENDEDORES Y SU ROL EN EL CRECIMIENTO DE LAS STARTUPS.

EL CASO DE VALÈNCIA

2. El camino de startup a scaleup

3. El papel del ecosistema emprendedor

4. Metodología

5. Resultados

6. Implicaciones para la gestión

7. Conclusiones

Referencias bibliográficas

Anexo

Pastor Monsalvez, J. M. [José Manuel ] & Pardo del Val, M. [Manuela ] (coords.) (2023). Talento, sostenibilidad y emprendimiento: oportunidades y desafíos para las ciudades del futuro. Universitat de València.

Pastor Monsalvez, José Manuel y Pardo del Val, Manuela (coords.). Talento, sostenibilidad y emprendimiento: oportunidades y desafíos para las ciudades del futuro. Universitat de València, 2023.

PASTOR MONSALVEZ, José Manuel y PARDO DEL VAL, Manuela (coords.). Talento, sostenibilidad y emprendimiento: oportunidades y desafíos para las ciudades del futuro. Valencia: Universitat de València, 2023. ISBN 978-84-9133-485-9.

Pastor Monsalvez, José Manuel y Pardo del Val, Manuela (coords.). Talento, sostenibilidad y emprendimiento: oportunidades y desafíos para las ciudades del futuro. Valencia: Universitat de València; 2023. 390 p.