Product Documents

César Camisón Zornoza, coord.

ISBN: 978-84-9133-290-9

Matèria: dret, economia

Any ed.: 2020

Format: 21 x 29,4 cm

Pàgines: 49

En octubre de 2019, la Càtedra d’Empresa i Humanisme publicava, en la seua col·lecció Quaderns de Treball, la “Guia pràctica per a la implantació del reporting no financer”. La guia duia a terme un repàs de l’evolució històrica del RNF com a producte legislatiu i de les seues implicacions des del punt de vista estratègic. Els resultats de la reflexió teòrica eren clars i apuntaven a que és necessari que l’empresa moderna impulse una millor i més àmplia transparència informativa, la qual cosa redundaria en el desenvolupament d’intangibles de mercat i, per tant, en un millor acompliment en els mercats reals. Aquest treball, que dona continuïtat a què publicàrem a l’octubre, aporta evidència empírica sobre les relacions entre transparència informativa (materialitzada en el RNF), acompliment organitzatiu i millora de les relacions amb grups d’interès, utilitzant per a això un enfocament multimetòdic.

Camisón Zornoza, C. [César ] (coord.) (2020). Reporting no financiero. Una demostración empírica de los efectos de la transparencia informativa sobre el desempeño organizativo. Universitat de València.

Camisón Zornoza, César (coord.). Reporting no financiero. Una demostración empírica de los efectos de la transparencia informativa sobre el desempeño organizativo. Universitat de València, 2020.

CAMISÓN ZORNOZA, César (coord.). Reporting no financiero. Una demostración empírica de los efectos de la transparencia informativa sobre el desempeño organizativo. Valencia: Universitat de València, 2020. ISBN 978-84-9133-290-9.

Camisón Zornoza, César (coord.). Reporting no financiero. Una demostración empírica de los efectos de la transparencia informativa sobre el desempeño organizativo. Valencia: Universitat de València; 2020. 49 p.