Product Documents

ISBN: 978-84-9133-149-0

Matèria: ciències, medicina

Any ed.: 2018

Durant el segle XX es van desenvolupar sistemes i protocols de tractament dels pacients amb lesió medul·lar arran dels quals el tractament d’aquesta patologia ha patit un canvi substancial i l’esperança de vida ha augmentat progressivament. S’ha observat que l’activitat física té un paper molt important en la prevenció primària i secundària de molts dels problemes associats a la lesió medul·lar, com ara les malalties cardiovasculars, la diabetis, la hipertensió i la dislipèmia. L’objectiu principal d’aquest estudi és generar un cos de coneixement suficient per a poder assegurar sobre quins problemes pot utilitzar-se l’activitat física com a factor protector de determinades comorbiditats associades a la mateixa lesió medul·lar i a l’envelliment i, al mateix temps, quantificar el nivell d’activitat física que realitzen les persones afectades de lesió medul·lar.

Montesinos Magraner, L. [Lluïsa] & Sánchez Pay, A. [Alejandro] (2018). Premios 2015 a los mejores trabajos de fin de Master y/o Tesis doctoral. Universitat de València.

Montesinos Magraner, Lluïsa y Sánchez Pay, Alejandro. Premios 2015 a los mejores trabajos de fin de Master y/o Tesis doctoral. Universitat de València, 2018.

MONTESINOS MAGRANER, Lluïsa y SÁNCHEZ PAY, Alejandro. Premios 2015 a los mejores trabajos de fin de Master y/o Tesis doctoral. Valencia: Universitat de València, 2018. ISBN 978-84-9133-149-0.

Montesinos Magraner, Lluïsa y Sánchez Pay, Alejandro. Premios 2015 a los mejores trabajos de fin de Master y/o Tesis doctoral. Valencia: Universitat de València; 2018. 184 p.