Product Documents

Pragmática aplicada al español

De la proposición al contexto

Salvador Pons Bordería

Col·lecció: Educació. Laboratori de Materials, 83

ISBN: 978-84-9134-750-7

Matèria: filologia

Submatèries: filologia espanyola

Any ed.: 2021

Format: 21 x 29,7 cm

Pàgines: 124

El present manual recull el temari de l'assignatura corresponent al Grau d'Estudis Hispànics. Aquest grau proporciona un coneixement en profunditat de la llengua i la literatura espanyoles com també de les diferents disciplines que les estudien (lingüística, sociolingüística, teoria de la literatura, etc.).

CAPÍTULO 1. LA PRAGMÁTICA COMO DISCIPLINA

CAPÍTULO 2. LA TEORÍA DE LOS ACTOS DE HABLA

CAPÍTULO 3. LA COMUNICACIÓN INFERENCIAL. IMPLICATURAS CONVERSACIONALES

CAPÍTULO 4. LOS ESTUDIOS DE GRAMATIZALIZACIÓN

CAPÍTULO 6. PRAGMÁTICA SOCIOCULTURAL. ESTUDIOS SOBRE CORTESÍA VERBAL

CAPÍTULO 7. EL ANÁLISIS DE LA CONVERSACIÓN

Pons Bordería, S. [Salvador] (2021). Pragmática aplicada al español. De la proposición al contexto. Universitat de València.

Pons Bordería, Salvador. Pragmática aplicada al español. De la proposición al contexto. Universitat de València, 2021.

PONS BORDERÍA, Salvador. Pragmática aplicada al español. De la proposición al contexto. Valencia: Universitat de València, 2021. ISBN 978-84-9134-750-7.

Pons Bordería, Salvador. Pragmática aplicada al español. De la proposición al contexto. Valencia: Universitat de València; 2021. 124 p.